torsdag den 28. januar 2016

Mand & Indretning

Kæresten og jeg har talt lidt omkring at købe højtalere og en subwoofer til stuen. Her ved han klart mest om området og har allerede foreslået det ene og det andet. Jeg synes bare ofte, at det er et klodset design og når man går op i at have en stilren og minimalistisk indretning som jeg, så er det en område, der er svært at gå på kompromis med. Derfor har jeg lavet lidt research for at se, hvad der er af muligheder, som jeg også vil kunne leve med. Jeg tror, at han bliver ganske overrasket over, at jeg har undersøgt det og fundet nogle ret fine højtalere og subwoofere, der har høj lydkvalitet og som tilmed også er af anerkendte mærker, som han kender til.


Jeg har kigget flere steder, men synes, at Expert har et rigtigt godt udvalg og så kan jeg godt lide, at det også er dem, vi plejer at handle vores elektronik med. De plejer faktisk at være rigtig godt med prismæssigt i ft. andre store elektronikvarehuse på markedet og så har vi bare altid fået en rigtig god betjening og service både ved handler over deres webshop og i butikkerne. Så det ville jeg bestemt godt kunne overveje.


1 kommentar:

  1. Synes også virkelig at allllllt form for elektronik er klodset at se på! -Godt jeg kan forberede mig mentalt nogle år endnu, idet jeg er single, haha


    //Camilla Christine
    http://www.blogbycc.dk/2016/01/hh-simonsen-giveaway.html

    SvarSlet