mandag den 18. januar 2016

Projekt længere vipper og fyldigere bryn #2



Som I måske har læst om i et af mine tidligere indlæg, så startede jeg den 1. november på projekt længere vipper og fyldigere bryn med M2-Beauté. Jeg bruger hhv. M2 Beauté Eyebrow Renewing Serum til mine øjenbryn og M2 Beauté Eyelash Activating Serum til mine vipper. Sidst jeg opdaterede, havde jeg brugt produkterne i 14 dage og der var ikke de vilde bemærkelsesværdige resultater at se endnu, men alligevel kunne jeg allerede dér fornemme, at øjenbrynsserummen var godt på vej til at gøre underværker. Der var betydelig mere hårvækst, end der plejede at være og jeg var bestemt optimistisk. Dog var der endnu ikke noget at se på 'øjenvippe-fronten', men det synes jeg bestemt, der er nu! Og mine bryn er jeg virkelig blevet godt tilfreds med - så tilfreds, at jeg nu har nedtrappet brugen af serummen til hver anden dag frem for hver dag.

At huske at få det brugt
Det kan tælles på et par fingre, hvor ofte jeg har glemt at bruge produkterne. De dage hvor jeg har glemt det, har det været fordi, at jeg har haft vendt op og ned på dag og nat (pga. sygdom og nytår). Men så har jeg naturligvis brugt produkterne så snart, at jeg er kommet i tanke om det. Det er slet ikke så svært at huske, når det bare bliver en del af ens aften-hudplejerutine. Jeg har bare gjort det til en vane, at jeg bruger produkterne efter tandbørstningen inden sengetid.

Fif
Jeg skrev i det tidligere indlæg, at nogle havde oplevet en sviden i øjnene ved brug af vippeserummen og derfor rådede M2 Beauté, på deres Facebookside, til, at man tørrede lidt af produktet af på beholderens kant, så man ikke fik så meget på af gangen. Det gjorde jeg lige fra starten af og oplevede ingen ubehag. Trods jeg stadig sørger for ikke at få for meget produkt ud af gangen, er jeg dog indenfor de sidste par uger begyndt at mærke en prikken/stikken samt at jeg bliver lille/rød, der hvor produktet kommer på (dette gælder kun vippeserummen). Men det gør ikke direkte ondt og det forsvinder også hurtigt igen. Jeg kan dog fortælle, at det hverken er en allergisk reaktion eller lign. Det er blot fordi, at produktet indeholder så aktive ingredienser. Og det er da også her indenfor de sidste par uger, at jeg virkelig synes, det har taget fart med mine vippers vokseværk. Så jeg vil bestemt ikke lade mig skramme :)

Førbilleder og NU
Selvom jeg ikke er 'færdig' med at bruge produkterne, synes jeg alligevel, at det kunne være en god idé at se nærmere på resultaterne nu. Det er indenfor denne tidsramme, at M2 Beauté siger, at man burde kunne regne med at kunne se resultater af begge produkter og det synes jeg bestemt også, at jeg kan i min hverdag. Jeg bruger væsentligt mindre tid på make-uppen. Der er ikke rigtig 'huller' i brynene, der skal dækkes længere og vipperne er good-to-go efter bare et enkelt lag mascara. Jeg er i hvertfald ovenud tilfreds. Jeg håber også, at I kan fornemme fremskridtene her på billederne, selvom jeg synes, det er svært at fange de tydelige fremskridt på mest flatterende vis. Jeg har absolut ingen make-up på på nogle af billederne for at give jer det mest oprigtige billede af udviklingen. Så I må bære over med 'trist hud' osv. ;)

FØR





EFTER





Jeg håber, at I kan fornemme både vippernes og brynenes vækst. Som sagt er jeg i hvertfald godt tilfreds med fremgangen og synes, at resultaterne er meget tydelige for både bryn og vipper. Brynserummen er ved at være tom, men vippeserummen ser ud til at have 'noget tid igen'. Der er jo samme mængde i begge beholdere, men man bruger naturligvis mere, når det er til brynene - det er et større område end blot 'eyelinerkanten'. Men jeg synes altså ikke, at produkterne er så dyre, som mange har svaret, når jeg har fortalt om prisen - for der er som sagt til længe i begge produkter og i ft. tilsvarende, jeg har prøvet, så indeholder disse mere produkt - og (for ikke at glemme) virker fantastisk! Jeg synes bestemt, at begge produkter er pengene værd og jeg er meget imponeret over resultaterne, der faktisk er mere fremstående, end jeg havde forventet og turde håbe på.

Som et sidste lille tip vil jeg anbefale jer, at I føler M2 Beauté på deres facebookside. De kommer nemlig jævnligt med gode tips og råd. Bl.a. skrev de her den anden dag om, at man sagtens kan bruge vippeserummen, selvom man har eyelash extensions på og det synes jeg da, er et super godt budskab at få videregivet. Da jeg selv havde vipper på (for mange år siden og det endte ikke så godt ud!), ville jeg da have elsket at kunne pleje vipperne samtidig.

Jeg håber, at I kan bruge min anmeldelse og I er selvfølgelig hjertens velkommen til at stille flere spørgsmål, hvis der er noget, I kunne tænke jer at vide mere om :)

2 kommentarer:

  1. Virkelig fint resultat! Man kan sagtens se at både vipper og bryn har fået mere fylde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de rosende ord Mia :) Det glæder mig, at du også kan se resultaterne. Jeg kan i hvertfald tydeligt se det irl!

      Slet