søndag den 24. januar 2016

Wanties: Basic & Beautiful

Godmorgen kære læsere :)

Jeg håber, I har sovet godt og er klar på en ny dag og en ny uge. Jeg sov frygteligt i nat. Skal ikke kunne sige hvorfor, men her til morgen føler jeg mig slet ikke udhvilet og kroppen er øm over alt. Jeg er så heldig, at min 'eksamenspartner' gik med til, at vi mødes i morgen og øver oplæg sammen i stedet for i dag. Det er jeg virkelig glad for her til morgen, hvor jeg bare mest af alt har lyst til at kravle tilbage under dynen. Men i stedet har jeg taget computeren med på sofaen og har allieret mig med en masse puder og et stort vamset tæppe. Det eksamensoplæg skriver jo desværre ikke sig selv. Og det er nu meget hyggeligt sådan her ;)

Inden jeg for alvor går igang med at få finpudset oplægget og får det helt 'køreklar', så vil jeg lige vise jer noget af det, jeg især går og sukker efter lige for tiden. Jeg har bare brugt mange penge på shopping i både december og januar, så jeg kan ikke helt beslutte, om jeg burde holde lidt igen. Men samtidig så ha rjeg også fået solgt lidt ud af nogle af de ting, jeg ikke får brugt. Svært valg ;)


Alle disse skønne sager måtte godt finde vej til mit klædeskab her i januar. Jeg ville elske at kunne hoppe i et fint sæt fra 2xu - om det så helst skulle være i sort, sølv eller guld, er et svært valg, når alle 3 er så flotte.

En enkel guldhalskæde med en rund sort sten har stået på min ønskeseddel længe og denne er et rigtig godt bud.

Jeg har længe ledt (og prøvet tonsvis uden held) efter et par læder-look pants, som sad godt og som var til at bevæge sig ordentligt i. Det er en jungle! Jeg har dog forelsket mig i disse, hvor der kun er "læder" i siden foran og ellers er det bomuldsstof.

Skindjakker er nok en af mine helt store laster (og en dyr en af slagsen). Jeg har allerede købt én her i januar (det var dog et virkelig godt januar-udsalgs-kup! Se den her) og den har jeg ikke fået brugt endnu. Men se lige den her cremfarvede også. Er den ikke fin?! Og så er den i fake læder, så prisen er heller ikke så gal.

Jeg er vild med tyre-horns halskæden, som desværre har været udsolgt et stykke tid hos Hvisk. Mn jeg overvejer kraftigt at forudbestille den. Men skal det så være i sølv eller guld? Åh.. Jeg kan ikke beslutte mig.

Den store fine 'prinsessering' med sorte sten er jeg virkelig også bare vild med. Jeg tvivler på, at jeg vil få den brugt, hvis jeg køber den.. Men see den lige.. Har I det ikke også sådan med nogle ting?

Den vamsede vinterstrik med oversize krave er også bare for fin. Og lige, hvad jeg står og mangler i mit klædeskab. Jeg er dog ikke så vild med, at ærmerne ser ud til at være lidt vidde i det. Så jeg overvejer stadig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar