torsdag den 4. februar 2016

10 things 'to do' in February


  • Forkæle jer - mine søde læsere. Jeg har allerede skudt februar igang med en giveaway om et valgfrit smykke fra Hvisk, men jeg har flere spændende give aways/ konkurrencer, gode tips mv. i ærmet til jer denne måned! Så stay tuned!
  • Fejre Valentines Dag. Jeg ved, at mange synes, det er en tåbelig amerikansk tradition, men jeg elsker den. Jeg synes, det er fantastisk at vi har en hel dag, der er dedikeret til kærligheden verden over. Mine kære læsere skal selvfølgelig også have massere af kærlighed! Det kunne jo være, at der kom en Valentines-konkurrence for jer her en af dagene ;) (og så siger jeg ikke mere).
  • Jeg vil have ryddet op i mit tøj, mine smykker, min make-up og hudpleje produkter samt i mine 'rodekasser'. De ting jeg ikke bruger, vil jeg så enten sætte til salg eller donere dem til genbrugsen. Det er dejligt at få mere plads og orden i tingene, samtidig med at man kan glæde andre med de ting, man ikke selv får brugt.
  • Blive bedre til at stå tidligere op. Det skal nok også komme automatisk, når jeg starter i praktik og skal møde hver dag kl. 8. Og så har jeg jo lige en dejlig cykeltur inden hver morgen.
  • Spise mere. Ja, det lyder tosset. Især når man kender til min træning og sunde madvaner. Men jeg vil til at sætte mit kalorieindtag op i forbindelse med, at jeg gerne vil se bedre resultater i ft. min træning.
  • Selvom det lyder som en 'farlig' kombi med ovenstående punkt, så vil jeg til at tage den lidt med ro mht. træningen. I hvertfald i ft. cardiotræningen. Jeg holder ellers meget af min træning og synes bestemt ikke at jeg overtræner. Men jeg har pådraget mig skinnebensbetændelse og derfor skal jeg sørge for, at passe på ikke at overbelaste mit ben. Det kommer sig formentligt at en kombination af en gammel skade samt for megen træning og man skal lytte til sin krop!
  • Catche up med venner og veninder. Vi har alle haft et par travle måneder hen over julen og januar igennem og derfor er det ved at være tid til at planlægge nogle hyggelige stunder sammen med dem, man ikke ser så ofte.
  • Få smukkere hud og pleje den bedre. Det gælder både ansigtet og kroppen. Jeg har en dum vane med at pille i sår, knopper o. lign. og det skal stoppe nu! Jeg er igang med Projekt: Derma roller og jeg er meget optimistisk i ft. at det nok skal hjælpe min hud i bedring. Derudover skal der plejes med lækker olie og cremer.
  • Få ryddet op på min gamle mobil (jeg har skiftet til den nye iPhone, men har endnu ikke fået gemt alle billeder osv. fra den gamle) og MacBook'en. Det giver noget mere overskud, at der er 'rent bord' og at alt vigtigt er gemt, mens alt unødvendigt er slettet.
  • Få styr på mavetræningen. Jeg har besluttet (og så fordi det er 'ultimativ core' tema til Stram Op), at februar skal være mave-måned. Jeg skal arbejde på de mavemuller og der skal arbejdes hårdt efter sidste måneds fokus på ben og baller.

* Billederne er fra min instagram @bedstitest *

Ingen kommentarer:

Send en kommentar