tirsdag den 9. februar 2016

Dagen før dagen

Så blev det dagen før dagen, hvor jeg begynder i praktik og jeg er rigtig spændt og faktisk også ret nervøs. Men det ville da også være underligt andet ;) Derfor skal jeg have pakket mig en taske. Ikke at jeg egentligt ved, hvad jeg får brug for her den første dag. Men jeg vil sørge for at pakke de basic ting, når nu jeg skal være væk det meste af dagen. Dvs. en bog og kuglepen til notater, en stor madpakke og drikkelse samt de der almindelige nødvendigheder som håndcreme, drikkelse, pung, hårelastik, læbepomade osv. Så imorgen vil jeg have lavet en god madpakke; en sund en af slagsen og med lidt lækkert. Måske jeg kommer til at bage lidt spændende sager - nu må vi se, hvad jeg finder på. Jeg skal også have fundet et outfit frem. Og det er altid lidt svært. Jeg vil ikke komme alt for overdressed og samtidig vil man jo godt gøre et godt indtryk den første dag. Derudover så har jeg en god cykeltur derhen og det er som sagt også mange timer, så det skal jo også være noget praktisk. Ja, det er ikke så nemt, men lægger lige hovedet i blød.

Ellers så står den på et dejlige morgenhold i fitness samt en masse læsning. Jeg skal også lige have ryddet lejligheden lidt op, da de næste par dage nok bliver en smule travle pga. min opstart i praktikken. De første par dagen bliver nok en smule hårde, fordi der sker så meget nyt og derfor tror jeg også, at jeg kommer til at være lidt bombet. Men hvor bliver det dog spændende! Jeg tror, det bliver en rigtig hård praktikperiode, men jeg glæder mig faktisk ret meget. Så fingers crossed!

Men nu til noget, der vedrører jer lidt mere. I dag skal vi nemlig have fundet en heldig vinder af min konkurrence om et valgfrit smykke fra Hvisk. Jeg trækker 3 tilfældige personer kl. 15 og sender deres ønsker videre til Hvisk, der så udvælger en heldig vinder af ønskesmykket (baseret på hvad de har på lager) og så giver jeg den heldige vinder besked og videresender vinderens adresseoplysninger til Hvisk, så de kan sende den heldige et smukt smykke.

Og allerede imorgen igen, trækker jeg en heldig vinder af SodaStreams flotte nyhed POWER + 3 valgfrie FREE smagsvarianter. Du kan deltage både her på bloggen samt på min instagram.



1 kommentar: