fredag den 5. februar 2016

Hvad gør jeg med mit brød?

Det er efterhånden ved at være et lille stykke tid siden, at vi sidst havde et indretningsrelateret indlæg her på bloggen og det er simpelthen fordi, at det har stået lidt stille på hjemmefronten i ft. indretningen på det seneste. Der er simpelthen så meget andet, der fylder lige pt. og tager tiden. Men jeg går lidt og spekulerer i nogle småting alligevel. Selvom det ikke lyder som verdens største problem, så mangler jeg virkelig et eller andet til opbevaring af brød!

Som I jo nok har opdaget efterhånden, så elsker jeg at bage og bager også en hel del. Der er bare noget over hjemmebagt brød og kager – og så har man jo mulighed for at lave bagværket sundt og nærende (til sammenligning med meget af det, man kan købe i butikkerne og hos bageren). Men jeg savner altså at have en fin brødkurv (se her) at lægge bagværket i, når det skal se lidt ekstra lækkert ud, når vi får gæster og egentligt også bare som en nem og pæn måde at opbevare bagværket på. Lige pt. så bruger jeg bare fryseposer eller Ikeas smarte genluk-poser. Det er bare ikke det kønneste, hvis jeg skal være ærlig. Derfor har jeg kigget mig lidt omkring og har forelsket mig i det fine udvalg hos Cool-living, der forhandler en masse fine ting og sager til køkkenet, servering og indretningen.
 Så er det bare lige det der med at vælge. Jeg er både fan af brødposene/brødsækkene fra Zone og New Norm samt brødkurvene fra Steel Function. Umiddelbart tror jeg, at brødkurven med den mere faste bund er den mest praktiske, men jeg er nu også bare ret vild med det bløde look, som brødposerne giver. Hvad har I?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar