fredag den 5. februar 2016

Konkurrence: Vind Valentines Chokolade fra Aalborg Chokoladen

Kære læsere,

Valentines dag nærmer sig og som jeg tidligere har sagt her på bloggen, så elsker jeg den dag. Der er da bare noget helt særligt over en hel dag dedikeret til kærligheden. I den forbindelse synes jeg også, at i skal have lidt kærlighed! Jeg har indgået et samarbejde med Aalborg Chokoladen, der har været så søde at sponsorere nogle vidunderlige lækkerier til en valentines konkurrence for jer.


"Chokolade? Jamen blogger du ikke meget om sund kost og træning? Hvordan hænger det sammen?" tænker du måske og det kan jeg fortælle dig, at det gør det da i allerhøjeste grad. Jeg er nemlig ikke den fanatiske type og jeg tror på, at man når aller længst her i livet, hvad end ens mål er, så snart man ikke gør vejen dertil hård og sur. Det handler om balance - i alle dele af livet. Også når det kommer sig til sundhed og træning. Jeg spiser naturligvis ikke store mængder chokolade hver dag - men jeg elsker virkelig at nyde noget lækkert chokolade engang imellem og så skal det også være noget særligt lækkert og af god kvalitet. På den måde kan man bedre nyde en mindre mængde med intense smagstoner og stille den søde trang - og med bedre samvittighed, når man ved, at der er brugt gode råvarer af høj kvalitet.

Aalborg Chokoladen er eksklusivt håndlavet dansk chokolade til enhver lejlighed, hvor der er kredset for detaljerne og hvor råvaren er udvalgt blandt de bedste i verden - Og så er hvert og ét af de mange slags chokolader produceret på deres egen fabrik i Aalborg Øst og efter deres egne opskrifter. Der er altså tale om en lille lokal virksomhed med hjertet i Aalborg og med sans for eksklusivitet og kvalitet, men som også distribuerer ud til flere forskellige byer og butikker samt netshops Danmark rundt - Så no worries, hvis du sidder i Kbh., på Bornholm, eller i Odense; De lækre sager kan sagtens findes i en butik nær dig eller klikkes hjem over nettet. Jeg har bl.a. selv tidligere haft købt en lækker gaveæske i Salling. Så bare lad dig friste af den forførende chokoladenydelse ;) Jeg kan godt fortælle, at du ikke vil komme til at fortryde det!

Det man kan vinde...

  • En stor og smuk gaveæske med 8 forskellige fine marcipanhjerter i smagsvarianterne: classic, nougat, jordbær, lakrids, mocca, amerene, havtorn samt blåbær.
  • En bøtte dragée lakridstrøfler med hvis chokolade, frysetørret hindbær og flydende lakridssirup. Denne unikke kombination var vinderen ved Lakridsfestival 2013 i kategorien 'Unikhed'.
  • En æske med 6 søde valentines flødeboller med små hvide marcipan hjerter på toppen.

Du kan læse meget mere om Aalborg Chokoladen og se deres store og lækre udvalg på www.aalborgchokoladen.dk, ligesom du også kan følge dem på deres facebookprofil og følge med i den daglige gang på chokoladefabrikken, spændende nyheder, lækre billeder af syndig chokolade og meget mere.

Konkurrencebetingelser:
- Følg bloggen via. Bloglovin
- Følg Aalborg Chokoladen via. deres facebookside

* Du skal selv kunne hente præmien hos Aalborg Chokoladen på John F. Kennedys Plads 3A i 9000 Aalborg.

Skriv evt. også gerne din email, så jeg kan kontakte dig direkte, hvis du er den heldige vinder.

Konkurrencen kører også på min instagram @bedstitest - så vil du have et ekstra lod i konkurrencen, så må du også gerne deltage der.

Jeg udtrækker en heldig vinder fredag d. 12. februar.








14 kommentarer:

  1. hej
    god blog og fin konkurrence. har mail bimseting@hotmail.com hvis jeg er så heldig at vinde

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Så enig med dine udsagn. Det er vigtigt med forkælelse, og hvad er bedre end god kvalitets chokolade? Mail : nina_1992_27@hotmail.com. God søndag

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne vinde den skønne, skønne chokolade. Jr@infolinkkurser.dk

    Mange hilsner fra Jette Rasmussen, Aalborg.

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn konkurrence! :-) Min mail er: nellienielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. elsker bare Aalborg chokolade og når vores lokale forhandler indimellem har det er der dømt ren forkælelse anettetctjele@gmail.com

    SvarSlet
  7. Skøn konkurrence :-) .....

    mvh edel.mikkelsen@hotmail.com

    SvarSlet
  8. wow hvor er den skøn konkurrence du kører og ville være så lækkert at vinde
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  9. Du har da de vildeste konkurrencer igang.

    Mmh, ville elske at vinde lækkert chokolade :D <3


    Liselotte_a@live.dk

    SvarSlet
  10. Åh, hvor vi ELSKER chokolade herhjemme hos os! :)

    God torsdag!
    Kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  11. Lyder lækkert! tinabadina89@gmail.com

    SvarSlet
  12. Mmmmmmm C H O K O L A D E <3 <3
    Det ville være SÅ lækkert at vinde Chokolade fra Aalborg Chokoladen, som jeg kan forkæle min familie med :-) :-)
    Så nu prøver jeg lykken både her og på Instagram <3
    God Valentines Day til Jer alle.
    heidibaehrenz@hotmail.com

    SvarSlet