tirsdag den 9. februar 2016

Smukke & Sunde Bisser

Så er jeg netop hjemvendt fra et besøg hos tandlægen. Det er en ny tandlæge, jeg ikke tidligere har gået ved, men eftersom at jeg er flyttet fra min hjemby for et par år siden efterhånden, så tænkte jeg, at det var ved at være på tide at finde en ny. Ellers har jeg bare forsøgt at få det tilrettelagt med, at jeg kunne få en tandlægetid, når jeg alligevel var hjemme og besøge mine forældre, men det blev for besværligt til sidst. Der var ikke tider, når jeg havde tid og så slog det mig, at det da også bare ville være noget lettere at finde en tandlæge her i byen. Så det gjorde jeg og det var jo bare super nemt. Allerede dagen efter at jeg ringede for at blive flyttet over til dem, havde jeg en tid til et tjek, en tandrensning og røntgen. Så det var jo bare super nemt!


Min kæreste overvejer også at få ny tandlæge, da han har nogle ting, der skal ordnes og i samme omgang også godt kunne tænke sig en tandblegning (det er også noget, jeg selv har overvejet flere gange – for er der noget smukkere end flotte hvide bisser?) og han har lidt samme problem, som jeg havde; hans tandlæge ligger for langt væk. Det har gjort, at han har svært ved at få tid til at få tjekket tænderne og jeg må sige, at det faktisk stresser mig lidt. Jeg synes, det er så vigtigt, at man sørger for sine tænder. Så jeg har googlet rundt og fundet De5smil, som jeg vil vise ham. De laver alle mulige behandlinger, fra mindre til større indgreb og heriblandt også tandblegning. Derudover så virker de super professionelle og skriver, at de går meget op i, at det skal være en god oplevelse at gå til tandlægen. Det er noget min kæreste har haft store problemer med. Jeg tror, han har tandlægeskræk uden rigtig at ville indrømme det for sig selv og derfor er det virkelig også vigtigt, at man finder en tandlæge, man føler sig tryg ved. Så det kunne da være, at man skulle prøve at tage ud og besøge dem og tale lidt med dem og se, om det kunne være et sted og nogle personer, som man kunne føle sig tryg ved.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar