mandag den 8. februar 2016

Valentines konkurrence: Vind SodaStream POWER + 3 valgfrie FREE smagsvarianter

Vi nærmer os med hastige skridt valentines dag og i den forbindelse har SodaStream været så søde, at de vil være med til at sprede kærlighed til jer mine kære læsere! SodaStream har nemlig udlovet deres smukke nyhed; en SodaStream POWER i hvid og som om det ikke var nok, så får den heldige vinder også 3 valgfrie FREE smagsvarianter med oven i hatten. Hvis ikke det er kærlighed, så ved jeg ikke, hvad det er ;) I er så heldige! Jeg ville elske selv at have den skønhed i mit køkken, men jeg må nøjes med vores, også rigtig gode, ældre model - men så har jeg da et ønske, som jeg bestemt også tror, kæresten ville være begejstret over!



SodaStreams nyhed POWER gør det muligt at lave bobler med bare et enkelt tryk, som på få sekunder vil forvandle dit postevand til forfriskende, sprudlende sodavand. Her kan man så vælge mellem 3 niveauer, der tillader dig at tilpasse mængden af brus lige præcis, som du kan lide det! Det synes jeg, er en super praktisk funktion. Bl.a. elsker min kæreste godt med brus i sit sodavand, mens jeg selv er meget mere fan af en blid brus. Maskinen har også en snap-lock funktion, der gør det nemt at sætte flasken fast samt LED-lys i kulsyreknapperne. Og så har maskinen en opdateret teknologi, der giver en endnu mere stille maskine. POWER er en yderst elegant maskine, der er kendetegnet ved et slankt, tidsløst og minimalistisk design, der gør, at den passer ind i ethvert køkken. Designerne bag POWER er Yves Behár, der er en af de få industrielle designere, der udelukkende fokuserer på bæredygtighed og miljø - og så har han arbejdet for bl.a. Prada, Samsung og Puma. Billedet taler jo næsten for sig selv - den er super klassisk og smuk, synes jeg!

SodaStream er en super nem og smart måde at gøre sit vand lidt mere interessant, så man også sørger for at få drukket nok vand i sin hverdag - og det er naturligvis meget vigtigt, ikke mindst når man lever en aktiv livsstil med massere af god træning ;) Men selvfølgelig også, hvis ikke man træner. Vand er livsvigtigt for kroppens opretholdelse og fungeren. Desuden er SodaStreams smage super gode alternativer til almindelig sodavand, da de generelt er langt sundere og desuden findes SodaStreams FREE varianter, der er et sortiment med spændende smage, som er helt uden konserveringsmidler og kunstige søde-, smags- og farvestoffer. Jeg er fan!



Alt du skal gøre for at deltage er at:
- Følge bloggen på Bloglovin'
- Like SodaStream på deres Facebookside

Vinderen trækkes d. 11. februar.
Skriv gerne din email-adresse, så du kan få direkte besked.

Hvis du gerne vil have endnu et lod i konkurrencen, så er du velkommen til også at deltage på min instagram @bedstitest.

12 kommentarer:

  1. Krydser fingre!
    Ville være så fedt at vinde den på min fødselsdag d.11 ;-)
    amandaebh@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Er så dårlig til at få drukket vand,er sikker på at sådan en maskine vil hjælpe mig rigtig meget
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Deltager :) Både her og på instagram!

    Krydser fingre! Min kæreste ønsker sig sådan en rigtig meget!

    SvarSlet
  4. Deltager :)
    Krydser fingre for heldet er med mig, for det er en super lækker præmie du har fundet frem der lige passer til en sodavandselsker som mig.
    Louise O

    SvarSlet
  5. Håber på heldet :)
    Jeg ville elske at have sådan en maskine, jeg hader at slæbe flasker med hjem og endnu værre er det at have en pose med ned i Føtex fyldt med flasker :) jeg deltager selvfølgelig begge steder, da flaskeslæbning virkelig ikke er min ting :)
    Venligst Camilla m

    SvarSlet
    Svar
    1. Hovsa min mail er cami9774@gmail.com :)

      Slet
  6. Torsdag kl 11.

    Vil så mægtig gerne blive den heldige vinder ☺️ min mand drikker (for) meget cola. Han vil gerne stoppe, men mangler et alternativ. Vi har 2 små børn under halvandet som vi heller ikke ønsker at videreføre denne afhængighed til. En sodastream vil helt sikkert kunne hjælpe min mand til at komme af med den trang til sodavand. At han selv kan justere mængden af brus er jo bare enorm smart ☺️ Så meget bedre og sundere alternativ med en sodastream! Krydser fingre og glæder mig til at følge din blog 😃. Mange hilsener Nadia Hvidtfeldt (nadia_ibsen@hotmail.com)

    SvarSlet
  7. Bedstitest ✔️������ "DONE" Ville være total klasse også dejligt at vinde så "FIN" en præmie til min datter og jeg.. Nice GAW Prøver lige "LYKKEN" og håber på "HELDET" Krydser fingre for vildt ✍��������

    SvarSlet
  8. Jeg følger dig allerede på instagram og nu også på Bloglovin :)
    Jeg ville elske vinde en Soda Stream, så kan jeg måske undgå at tage en masse på her den sidste del i graviditeten :)

    SvarSlet
  9. Min søster har FØDSELSDAG i dag — ooooplagt gave til hende :)

    Kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  10. Lyder lækkert!

    offentliganna(a)gmail.com <-- (a) skal selvfølgelig udskiftes med et snabela! :)

    SvarSlet