søndag den 20. marts 2016

5 gear og den kommende tid

Hej allesammen,

Jeg beklager, at jeg ikke har fået opdateret bloggen med nye indlæg den sidste uges tid og som I også kan se på min instagram, så har jeg heller ikke fået lagt så mange billeder op, som jeg plejer. Det skyldes simpelthen, at mit liv har kørt i 5 gear hele ugen. Det er gået fint, men det er en kunst, at få en praktik på fuld tid, madlavning, træning, læsning (har jo stadig fuldt pensum), en kæreste, veninder og en familie (som også gerne vil have besøg til at gå op i en højere enhed. Det er som sagt gået, men det er gået ud over bloggen. Jeg har desværre ikke kunne overkomme også at skulle følge op herinde. Men nu er det heldigvis snart påske og det skal bloggen selvfølgelig også nyde godt af og så kan det jo være, at jeg kan gøre et par spændende indlæg klar til jer! Jeg har skrevet et par emner ned og så har jeg også nogle fine nye sager, som jeg tænker, at jeg vil vise frem her på bloggen. Så stay tuned og så skal der nok komme en masse spændende læsning inden længe!

Nu vil jeg få lavet lidt papirarbejde færdigt og så få læst lidt, inden at den står på aftensmad. Vi er ikke så sultne endnu, så det bliver en sen aftensmad, men til gengæld så er den klar og står bare på køl og venter. Den står på lækker tunrand med æg, rejer, laks og ciabatta med soltørret tomat - ikke så ringe endda ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar