onsdag den 30. marts 2016

Balance i hverdagen

Idag har været en dag med fuld gas og fart over feltet på jobbet og ikke engang en frokostpause på 30 minutter, kunne det blive til. Men det har været en super dejlig en af slagsen. Sådan en dag hvor man tænker: "Wow! Alt det jeg fik nået!". Det er jo super dejligt - så længe det ikke er hver dag. For jeg står også tilbage med en masse opgaver, jeg så må følge op på imorgen og gøre færdige i morgen eller fredag, fordi jeg er 'fløjet' sådan rundt. Men arbejdsdagen var da også ovre, inden jeg nærmest nåede at blinke med øjnene!

I dag har jeg hvile dag fra styrketræningen, så det er 'kun' blevet til en tur på cyklen og så selvfølgelig i silende regnvejr. Men hvor var det nu skønt! Da jeg så kom hjem efter cykelturen, hoppede jeg under den varme bruser og så i et par lækre bløde trænings-/hyggebukser, som jeg vil tulle rundt i resten af dagen. Jeg skal nemlig ingen vegne, men har til gengæld lidt at følge op på herhjemme i aften. Først af alt skal bloggen lige have lidt kærlighed og jeg har også et par mails i ft. bloggen, der skal følges op på. Derefter skal jeg have skrevet logbog over dagens arbejde (og igår hvilket jeg glemte!) samt lavet mad. Og så regner jeg sådan set bare med, at der skal hygges maks med kæresten og en god film senere. Hvis der også lige kan få sneget sig lidt støvsugning, oprydning, madpakke-lavning og taske-pakning ind, så er det jo helt super!

Selvom der har været go' på i dag, så var mit humør bare helt i top, da jeg kom hjem! Jeg har gået og sunget og danset samt forkælet mig selv med et par stykker chokolade - bare fordi - og jeg har det skønt! Imorgen står den på et styrkehold, når jeg får fri fra job og derfor har jeg mindre tid hjemme i morgen aften og må planlægge at få gjort tingene klar, så det hele forløber lidt hurtigere og nemmere, men det glæder jeg mig også super meget til! Jeg elsker min styrketræning og jeg elsker mine 'rene' cardiodage, som i dag, hvor der lige er lidt ekstra tid herhjemme. Det er balancen herimellem, der virker bedst for mig; travlhed og ro, god tid og fart på, styrke og cardio, sund kost og lidt syndigt, sol og regn, arbejde og fritid, pligter og hygge... Det hele går bare op i en højere enhed, når man skaber en god balance herimellem!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar