søndag den 13. marts 2016

Drømmer om en spatur

Jeg drømmer mig væk til varme og afslapning. Der er go på lige for tiden og ovenpå en omgang influenza, så synes jeg virkelig godt, at jeg kunne bruge en dejlig spatur eller endnu bedre en spaferie. Jeg faldt over disse firmaarrangementer, som Spa-tours arrangerer og nøj, hvor ser det godt ud! Flere har anbefalet mig Alter Meierhof i Flensborg samt Comwell Kellers Park, som de bl.a. arrangerer ture til. Det er en skam, at man pt. arbejder som offentlig ansat og ikke lige kan prikken til chefen med en idé om, at lade Spa-tours arrangere en firmatur, strategiweekend, konference eller et kursus på et lækkert spahotel.


Bl.a. så har min mor engang været på en tur til Alter Meierhof med andre erhvervsdrivende indenfor samme erhverv, hvor det var Spa-tours, der stod bag at arrangere deres tur samt sørge for konferencelokaler osv. Hun roste det til skyerne og lige siden har jeg sukket efter en anledning til at tage af sted derned. Hun er ellevild for, at hende og jeg skal tage sådan en mor-datter tur og det er virkelig også fristende! Omvendt så kunne jeg virkelig også forestille mig, at sådan en spatur ville være helt fantastisk i selvskab med kæresten.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar