mandag den 28. marts 2016

Påsken giver fornyet energi

Hej alle,

Så blev det mandag og 2. påskedag. Jeg håber, at i alle har nydt en rigtig dejlig påskeferie med alt, hvad den har haft at byde på. Jeg har bestemt nydt min, som har været fuld af dejlig kærestetid, afslapning og forkælelse, venindebesøg, biograftur, shopping, samvær med familien, god træning, lækker mad, et forspring med læsningen, spatur, skøn chokolade og påskegodter i flere former, skønne gåture i forårssolen, hygge i sofaen med film, rengøring og oprydning og alt derimellem. Jeg føler mig i hvertfald frisk, udhvilet og med fornyet energi! Så kan den kommende arbejdsuge bare komme an ;) Det er jo lige til at klare de 4 arbejdsdage, inden weekenden melder sig.

Madpakken er smurt, tøjet lagt frem, sportstasken pakket til i morgen eftermiddag og aftensmaden forberedt - så nu venter bare en hyggelig aften med kæresten min og Netflix. Det er jo lige til at klare! Men inden da så har jeg lige lidt indlæg til jer, som jeg vil forberede. Det er jo med at skrive ideerne ned, når de kommer til en og nu har jeg også bedre tid til at få mere indhold på bloggen, nu hvor jeg er kommet mere med mht. læsningen, som har hængt tungt over hovedet på mig. Jeg tænker, at vi skal have lidt beauty-indlæg - jeg har i hvertfald været i fulde gang med at teste nogle spændende produkter af, som jeg meget gerne vil fortælle jer om. Derudover så skal i naturligvis ikke snydes for de obligatoriske træningsindlæg, som jeg i denne omgang tænker, skal have nogle specifikke temaer, som kan hjælpe til at forbedre træningen og udbyttet heraf. Jeg har også et par skønne og nemme opskrifter, jeg overvejer at dele og så kunne det også være, at jeg vil dele lidt af mine nye køb med jer og nogle af de wanties, jeg pt. går og sukker efter.

Hvordan lyder det i jeres øre? Som altid er i jo naturligvis mere end velkommen til at komme med forslag og ønsker til, hvad i godt kunne tænke jer (mere) af her på bloggen og så skal jeg se, hvad jeg kan gøre :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar