lørdag den 12. marts 2016

Weekend-time

Hej allesammen,

Så ramte vi lørdag og nøj, hvor jeg nyder at have weekend. Jeg er taget hjem for at besøge min familie og det er simpelthen så dejligt at se dem igen, nu når vi har så langt til hinanden. I sidste uge var jeg jo syg, så selvom at jeg brugte en masse tid på at slappe af både på mine sygedage og i weekenden, så synes jeg, at det havde været en hård uge. Men efter at helbredet vendte og at jeg blev 'næsten' rask her i mandags, så har det været en super dejlig uge. Alligevel vil jeg sige, at weekenden kom kærkomment! Jeg følte slet ikke, at jeg havde haft rigtig weekend, da jeg lå syg i sidste weekend og derfor nyder jeg rigtig at kunne hygge mig med min dejlige familie nu og i aften tager jeg til indflytterfest hos en ven fra samme by som min familie. Det passede jo lige perfekt og vi får heller ikke set hinanden så meget pga. afstanden.

Ellers har weekenden indtil videre budt på afslapning, dejlige gåture med vuffen, god mad samt en cafetur og en tur på messe med min skønne mor. Jeg klager bestemt ikke! Det er den perfekte måde at lade op til endnu en ny uge på, hvis i spørger mig :)

Jeg håber, at i alle har en super dejlig weekend!

I får lige lidt af de seneste billeder fra min insta ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar