lørdag den 9. april 2016

10 ting jeg nok aldrig kommer til


  1. At blive bloddonor. Selvom at jeg virkelig gerne vil, så kan jeg slet ikke se, hvordan det skal kunne lade sig gøre. Jeg er først nu ved at lære ikke at besvime hver gang, at jeg får taget blodprøve, får en vaccination eller lign. Så udsigterne til at blive bloddonor er noget lange.
  2. At køre bil uden sele. Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke bare kan tage den sele på. Den er jo ikke generende eller noget og så beskytter den jo dit liv!
  3. At få lavet kunstige negle. Det er bare slet ikke mig. Jeg har fra naturens side af stærke, lange negle og jeg plejer og passer dem også efter alle kunstens regler og elsker diverse lak. Men jeg er ikke fan af den kunstige slags. Mange af mine veninder har og min or har også haft det i mange år, men nej - det er absolut ikke noget for mig.
  4. At farve mit hår mørkt. Mørkere kunne godt være en mulighed og er også noget, jeg ofte har tænkt på. Men i kommer aldrig til at se mig med mørkebrunt eller sort hår. Jeg kan absolut ikke forestille mig, at det ville klæde mig. Ikke at det ikke er pænt til mange, men det skal jo også passe til en.
  5. At ryge. Jeg har aldrig haft lysten og med en mor og en far, der begge røg gennem hele min barndom, har jeg bare fået en endnu større foragt overfor cigaretter. Det er usundt som bare pokker og det lugter forfærdeligt.
  6. At stoppe fuldstændig med min træning. Jeg kan jo være nødsaget, som lige nu (med hold i ryggen) til at tage en ufrivillig pause, men jeg elsker min træning så højt og jeg vil altid prioritere tid til den!
  7. At komme med racistiske udtalelser.
  8. At forbyde mig selv chokolade og kage. Jeg lever sundt og propper mig naturligvis ikke med sådanne lækre sager dagligt, men jeg mener, at sundhed handler om balance og at man derfor ikke skal opgive de ting, man elsker.
  9. At klippe mit hår sådan helt "drenge-kort". Jeg vil ikke udelukke en page en dag, men lige pt. har jeg jo langt hår og overvejer at få klippet 15 cm. af samt at få pandehår og det synes jeg selv er ret vildt. Så nu må vi lige se, hvad jeg tør vove mig ud i.
  10. At gå fra min dejlige kæreste. Det lyder selvfølgelig lidt kliché, men jeg kan slet ikke forestille mig en hverdag uden ham. Vi har været sammen i ufattelig mange år efter hånden og jeg er bare overhovedet ikke træt af ham - Jeg kan stadig føle mig fuldstændig nyforelsket i den dejlige fyr! 

1 kommentar: