fredag den 29. april 2016

Ajoy & opskrift på Skyrsmoothie

(Dette indlæg er sponsoreret på den måde, at jeg har modtaget produkterne til anmeldelse, men holdningerne er naturligvis 100% mine egne)

Hej Hunnies,

Jeg har været så heldig at få lov at teste Arla's nyhed: Ajoy, som er en mælkesmoothie baseret på en skøn og velsmagende blanding af frugt- og grøntsagsjuice samt mælk. Den fås i to varianter; Gulerod & Appelsin og Rødbede & Mango. Jeg har smagt dem begge og kan bestemt anbefale dem. De er super smagsfulde, dejlige i konsistensen og så gør de godt for både krop og sjæl!

De har begge nogle meget kraftige farver og så dufter de dejligt mildt, hvilket sammen med deres velafbalancerede smage giver en super nydelsesfuld smag, hvis i spørger mig. Egentlig kan jeg ikke helt vælge en favorit. De er meget forskellige i smagen og jeg er vild med dem begge! Jeg har efterhånden set flere steder, hvor der er opstillet, så man kan få en smagsprøve og så kan man jo selv finde sin favorit - Bl.a. i Føtex. Super idé, hvis du spørger mig! Jeg har nemlig oplevet, at flere har været lidt tilbageholdende i ft., at det er en mælke-smoothie; altså at der er mælk i. Den forundring deler jeg dog ikke selv. Jeg har længe, i flere år faktisk, selv lavet mælkesmoothies og jeg elsker det!

Udover at være en dejlig læskende drik, så har Ajoy skam også andre spændende anvendelsesmuligheder! Jeg har bl.a. lavet dejlige og syndige (nej - men de smager sådan!) is samt morgenmadssmoothies med Ajoy og det smager jo skønt! Derudover så tænker jeg også, at jeg skal prøve at blande noget Ajoy i mine bageværker - det giver sikkert en dejlig farve og smag til eks. fuldkornsboller! Kun fantasien sætter grænser og jeg synes, det er lidt sjovt at eksperimentere.

I kan lige få min opskrift på lækker skyrsmoothie med rødbede, mango og jordbær - den er SÅ god!

Ingredienserne er: 200 gram skyr natural, 100 gram Ajoy med Rødbede & Mango, ca. 45 gram jordbær, lidt vaniljecreme (ca. 15 gram) - hele herligheden blendes (jeg brugte min smoothietwister) og så er det bare værsgo' (;

Følge gerne med på min instagram @bedstitest for flere lækre tips!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar