onsdag den 20. april 2016

Bededags-ferieplaner og aktuelt

Hello Hunnies,

Sikke en skøn dag hva? Vejret har jo været fantastisk! Jeg er lidt ærgerlig over, at jeg har skulle sidde inde hele dagen på arbejdet, men sådan er det jo. Og trods dette så er tiden virkelig fløjet afsted. Jeg ved slet ikke, hvor tiden blev af, men jeg har alligevel nået det, som jeg skulle, kunne jeg se i min kalender og det er virkelig godt, for i morgen bliver også en travl dag. Jeg havde en aflysning af en aftale igår og måtte derfor rykke lidt rundt på mine gøremål, for at få det til at passe. Og det ser ud til at blive lidt presset, men det ville jo bare være super dejligt, hvis jeg kunne nå mine planlagte opgaver imorgen ved siden af aftalerne - så er det nemmere at holde Bededags'ferie' med god samvittighed!

Hvad skal i lave i ferien/ den forlængede weekend? Selv har jeg planer om at besøge familien og ses med en kær gammel veninde, som jeg ikke har set i evigheder. Det bliver super skønt! Derudover så har jeg noget blogarbejde, der skal ordnes samt nogle salgsannoncer, jeg skal have styr på ;) Så ikke det store og vilde, men det er rart lige at få styr på sådanne ting, der hænger en over hovedet i hverdagen og som er svære at nå i aftentimerne.

Dagen i morgen står selvfølgelig på det almindelige antal timer og efterfølgende er der da også det sædvanlige torsdags-hold på programmet i fitness. På vejen hjem kan jeg lige svinge forbi og hente en pakke, der ligger og venter på mig og så, hvis jeg er heldig, står maden klar, når jeg kommer hjem. Kæresten har nemlig tidligt fri og derfor håber jeg, at han lige får lidt styr på hjemmet og maden, inden jeg er hjemme ved en 19-tiden. Ikke at han skal - jeg håber bare ;) Men det plejer han nu også at være god til. Vi plejer generelt at være rigtig gode til at have forståelse for hinandens programmer og planer og så har vi nok bare sådan en underforstået ting med, at den der kommer først hjem lige sørger for oprydning og mad.

Nåh, well.. Sikke en omgang sniksnak det blev til i dag! Det var ikke lige helt, hvad jeg havde planlagt, men det skal der jo også være plads til ik? I morgen har jeg dog planer om, at jeg vil vise jer lidt new in her på bloggen, så stay tuned!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar