torsdag den 21. april 2016

Black'n white fashion

Hello you guys :-*

Så blev det torsdag og dagen inden Stor Bededag, hvilket betyder friiiidaaag i morgen! Jeg har virkelig set frem til det og det er ikke engang fordi, at jeg skal noget helt vildt eller at jeg har haft en vild travl uge sammenlignet med de forrige uger.. Men der ér bare virkelig go på for tiden med cykling, arbejde fra tidlig morgen til efter middag efterfulgt af træning, så madlavning, det daglige arbejde i ft. studiet, blogarbejde og alt derimellem. Så der er nok at se til. Og nok også derfor glæder jeg mig lidt ekstra til bare at kunne slappe lidt af en ekstra dag i forbindelse med denne weekend.

I dag har jeg fundet lidt fine Ebay-fashion items frem til jer i black'n white tema. Jeg har udvalgt 6 ting fra min egen watch list, som jeg selv overvejer at klikke hjem - og så er de alle 6 jo super billige! Ingen af tingene koster over 41 kr. inkl. fragt. Det er jo liiige før, at man bare skulle klikke det hele hjem hva? ;) Jeg er i hvertfald tæt på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar