onsdag den 13. april 2016

Mig med pandehår?

Sikke en dejlig dag :) Jeg putter bare her i sofaen efter et dejligt varmt bad, creme, ansigtsmaske og hårkur, mens jeg skal have besvaret en god portion mails inden sengetid. Inden da tænkte jeg, at jeg lige kunne nå et lille blogindlæg. Jeg har lige haft en lille overspringshandling i form af at sidde og se på hårinspiration. Jeg har jo langt, glat hår og selvom, at jeg elsker det, så trænger jeg til noget nyt. jeg er ikke i tvivl om, at jeg gerne vil have noget af længden af. Det skal stadig være langt, men nu er det bare lige langt nok og det skal helst heller ikke se for tyndt ud - som jeg lidt synes, det er begyndt på nu. Og så vil jeg have pandehår! Det har jeg længe gerne ville, men jeg har efterhånden oplevet et par forskellige frisører, der ikke mener, at det vil være det bedste for mig pga. en hvirvl. Men jeg har tidligere haft pandehår uden problemer og jeg kan også sagtens sætte mit forreste hår, uden at jeg mærker til hvirvlen.. Så jeg tænker lidt, at jeg godt tør tage chancen alligevel!

Jeg elsker simpelthen pandehår og er helt vild efter at prøve noget nyt og frisk af, som er mere sommerligt og smart, end det jeg har nu. Men hvordan det lige skal gøres, er jo det helt store spørgsmål. Ikke at jeg har tyndt hår, men jeg har almindeligt, fint skandinavisk, glat hår og jeg elsker jo selvfølgelig voluminøst hår - så jeg er meget nervøs for at få noget tyndt, klasket pandehår, der bare klistre til panden! Dertil vil jeg gerne have en blanding mellem noget, der ikke er så pjusket, at det ser sjusket ud samt noget der ikke er alt for skarpt og 'perfekt'. Det skal være nemt og hurtigt at sætte om morgenen og så gør det heller ikke noget, hvis der også er lidt forskellige muligheder med det. Jeg har fundet 4 pandehårs-inspirationsbilleder, som jeg hver især er faldet lidt for og som pt. er under mine overvejelser. Hvad synes i?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar