mandag den 18. april 2016

Milkshake-bad til hverdag

Sikke en dag. Fuld fart på igen i dag og det er faktisk først nu, at jeg lige kan sidde og hvile lidt og så ser jeg lige mit snit til at fikse et lille blogindlæg til jer. Madpakken forberedte jeg jo igår og derfor blev der lige lidt ekstra tid nu her, inden den står på dynetid. Dagen begynder kl. 6 i morgen for mit vedkommende med cykling og så står den på job indtil 15:30, herefter skal jeg lige hjem og spise lidt, skifte taske og så står den på holdtræning i FW til 18:30. Så går turen hjem og heldigvis fik jeg i dag lavet en stor portion lasange, så der også er til os til i morgen. Det er simpelthen så skønt, når vi begge først er hjemme så sent!

Når men det som jeg egentligt ville fortælle jer lidt om er de super lækre nyheder fra Palmolive, som jeg har testet af de sidste par uger. Det er nærmere specifikt nogle milkshake-duftende lækkerier af Gourmet Body Butter Wash; hhv. Chocolate Passion med ekstrakt af kakaobønner, Vanilla Pleasure med vanilje-ekstrakt og Strawberry Touch med jordbærjuice. Jeps, de er lige så søde og slik-agtige, som de lyder og det er jo bare slet ikke til at stå for! Personligt så har jeg virkelig et crush på sådan nogle dufte og hvis jeg falder over sådan nogle, så skal jeg altid lige have dem med hjem og prøve dem af. Ofte bliver jeg dog træt af dem ret hurtigt, eftersom at duftene er så søde, at de ender med at være kvalmende i længden.


Så er de det? Min ærlige mening kommer her: Vanilla-varianten har jeg haft med i fitness-tasken, lige siden den kom ind af døren, og den er super dejlig, fugtende og med en mild duft, som jeg slet ikke synes, bliver kvalmende i længden. Den kan sagtens bruges til hverdag og modsat andre vanilje-duftende-sæber, jeg har prøvet, så er den her ikke kunstig men meget mild og naturlig. Jordbær-varianten er også rigtig lækker, men meget sød. Jeg tror måske, at jeg vil komme til at kunne lide den endnu bedre på de varmere dage, hvor den søde bærduft er lidt ekstra forførende. Den med chokolade er virkelig karakteristisk i duften og jeg er vild med den - jeg er nok også jordens største choko-lover! Det er ikke en, jeg ville bruge til daglig - men den er fantastisk de dage, hvor man lige skal kredse lidt ekstra for sig selv og hvor forkælelsen er i højsæde.

Alle Gourmet Body Butter Wash varianterne indeholder naturlige ekstrakter og er tilsat hudplejende ingredienter som mandelolie, sheasmør og glycerin, som gennemfugter huden. Og det er også, hvad jeg oplever, når jeg træder ud af badet. Min hud er slet ikke så udtørret, som den ofte er efter et bad, hvor den skriger efter cremepleje instantly. Efter fitness har jeg faktisk sagtens kunne vente med at bruge bodylotion til lige inden sengetid, uden at det har kløet og uden at jeg har fået tørre plamager - min hud reagerer med meget voldsom tørhed efter bad. Ikke at jeg helt kan undlade hudplejen, men jeg oplever i hvert fald, at det er en body wash, der er noget bedre for min hud, fordi den netop fugter fremfor at udtørre.

Så ville jeg købe dem igen? Chokolade- og vanilje-varianterne kunne jeg bestemt godt finde på at købe igen. De to dufte er bare lige mig og jeg har adskillige produkter, især bodybutter og læbepomader, med disse to dufte, som jeg knuselsker! Og til en pris á ca. 22 kr. for 250 ml., så er det jo nogle super lækre produkter til prisen. Og i anledning af introduktionen vil de skønne Aroma Sensations kunne findes til 10 kr. pr. stk. og så kan man jo med god samvittighed prøve alle tre varianter af! De fås i dagligvarebutikkerne fra denne uge af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar