mandag den 11. april 2016

Opskrift: Proteinrige vafler

Hvis I følger min instagramprofil, så i måske de lækre vafler, som jeg postede et billede af i lørdags. De er super sunde, super lækre og super mættende - samt ikke mindst super lette og hurtige at lave! Jeg kokkererede dem sammen med min veninde, som er den heldige indehaver af et vaffeljern (ønsker mig også et!) og selvom, at vi egentligt havde planlagt proteinpandekager, så gik jeg jo helt i selvsving, da jeg så, at hun havde et vaffeljern. Jeg kunne slet ikke huske, hvornår jeg sidst havde fået vafler, så chancen måtte bare ikke gå til spilde!

Det blev til disse lækre banditter;


Det er simpelthen bare at blande lidt på gefühl af herligheder som 30 gram chokolade proteinpulver (eller evt. vanilje - chokolade var bare lige hvad jeg havde med), 2 bananer, 2 æg, 0,5 dl. havregryn, 0,5 dl. fuldkornshvedemel, 1 dl. hvedemel, kokosmel efter smag og behag samt mælk til den rette konsistens opnås. 

Vi miksede det hele med en stavblender og så var det bare i jernet ;) 

Bon Appetite! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar