tirsdag den 19. april 2016

Tirsdagstip: Blondebh på budget

Hej allesammen,

Jeg vil komme med et lille tirsdagstip til jer i dag. Jeg skulle til fødselsdagsfest hos en veninde i lørdags og stod og manglede et eller andet, jeg kunne have inden under en ret nedringet kjole. Tidligere har jeg haft en stroptop inden under den og det var altså bare ikke et hit. Den krøb hele tiden op og 'rullede' sig i bunden under kjolen. Så derfor havde jeg besluttet, at jeg ville ud og have fat i en af de fine blondebher, der er så populære i modebilledet for tiden. Jeg var ude i storcentrene og der var ikke en eneste sort at finde i min størrelse - Øv!

Så jeg besluttede, at jeg enten måtte bruge en af de andre kjoler eller også have den samme stroptop på under igen. Men jeg var absolut ikke henrykt over alternativerne. En times tid inden at jeg skulle afsted, lagde jeg lige vejen forbi Føtex for at købe lidt drikkelse med og tænkte, at jeg lige ville gå igennem tøjafdelingen. Det gør jeg ellers sjældent, men jeg tænkte, at det kunne være, de havde et par almindelige sorte nylonstrømpebukser. Og så faldt jeg over denne skønhed af en blondebh, med super fin ryg til bare 79 kr. Haps! en sort str. s/m til mig.

Det er jo super billigt og lige hvad jeg stod og manglede. Designet passede perfekt til kjolen og jeg synes, den er så super smuk. Den sidder ikke eminent godt over brystet; skålene er for små og omkredsen under brystet for stor til mig - men det går lige til den pris, synes jeg. Måske de passer nogle af jer bedre? Det er i hvertfald et forsøg værd, hvis man er til de fine blondebher og ønsker en til en budgetvenlig pris.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar