søndag den 8. maj 2016

3 opskrifter på Morgensmoothie

Flere har vist interesse for mine morgenmadssmoothies, som jeg har postet billeder af på min instagram og derfor besluttede jeg at lave dette indlæg med et par enkle og hurtige opskrifter, som jeg selv synes er ret lækre. Jeg håber, at de kan være til inspiration for jer :)

#1 Babypink Morgensmoothie


Til denne lækre sag har jeg blendet 250 gram neutral skyr sammen med frosne jordbær, lidt vaniljesukker og ca. 200 ml. minimælk.

#2 Solskins Morgensmoothie


Denne friske smoothie består af 250 gram neutral skyr blendet med frossen mango og ananas, ca. et glasfuld Arla Ajoy med Gulerod & Appelsin samt en smule ekstra mælk.

#3 Red velvet Morgensmoothie


Smuk som den ser ud er denne smoothie dejlig simpel og er simpelthen bare en blendet herlighed af 250 gram neutral skyr, frosne jordbær, Arla Ajoy Rødbede & Mango, lidt vaniljecreme og minimælk.

Kun fantasien sætter grænser og man er jo ikke nød til at bruge skyr, som jeg eks. har brugt i disse tre varianter. Jeg synes bare, at det mætter dejligt og er en rig kilde til protein fra morgenstunden af. Dertil er det ikke særligt kalorieholdigt og kan nemt tilsættes smag fra eks. frosne bær.



Dette indlæg er delvist sponsoreret på den måde, at det er udarbejdet i samarbejde med Arla i ft., at jeg har modtaget Arla Ajoy produkter og herudfra selv smagt og 'opfundet' nogle interessante smoothieopskrifter. Opskrifterne er, som jeg selv synes, de smager aller bedst og det var ikke en foudsætning for samarbejdet, at jeg udformede dette indlæg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar