torsdag den 5. maj 2016

Anbefaling: Dermaroller til -66%

Hello Hunnies,

Jeg håber, at i alle nyder Kr. Himmelfart og har brugt dagen, so fare, på en masse hygge i solskin. Selv lagde jeg morgenen ud med en solid omgang træning med en sød veninde og selvom, at det var et styrkehold, så drev sveden af os. Så det var super dejligt med et velfortjent bad bagefter og så kunne vi jo passende hoppe i sommerkjoler og nyde solen på terrassen med lidt eksamenslæsning - det skal jo også gøres. Ellers er der ikke sket det helt store. Jeg har nydt lidt god mad og ellers bare fået læst en god portion i dag. Så resten af dagen skal nu stå på oprydning, madlavning og så en god film, tror jeg, mens jeg nupper et dejligt fodbad samt en dermaroller-behandling inden sengetid. Mmh! Dét synes jeg, er en produktiv og dejlig dag. Hvad med jer? Hvad har i lavet i dag?


De af jer der følger mig på min instagram, så måske dette billede for ca. 2 uger siden. Det er en super skøn pakke, jeg modtog fra Billigparfume.dk, som er en stor beauty-webshop med en masse kendte brands til gode priser. Jeg tror ikke, der er mange, som endnu ikke kender denne webshop - Hvis du endnu ikke har stiftet bekendtskab hermed, så kan jeg absolut godt anbefale dig at tage et kig forbi. Deres udvalg er rigtig stort og de har oftest alt, hvad man står og mangler - hvilket jeg virkelig sætter pris på, så man ikke behøver at handle flere steder og betale fragt her og der. Selv har jeg handlet derinde en hel del gang efterhånden og det har både været i ft. hårprodukter, parfumer, hudplejeprodukter og make-up.

I denne omgang bestod pakken af en dermaroller samt en desinficerende spray, et shampoo-conditioner sæt fra Mane'n Tail samt en mat topcoate til læberne fra W7.

Dermarolleren er en Titanium dermaroller til ansigt og krop med 540 nåle og en længde på 1,0 mm. Den vejledende udsalgspris ligger på 599 kr., men den kan nu fås til kun 199 kr. Det er jo kun en 1/3 del af prise! som i måske tidligere har læst her på bloggen, så har jeg haft brugt en dermaroller på 0,5 mm. til ansigtet til at starte ud med og det har været super fint. Men jeg har nogle enkelte blodsprængninger og nogle lidt genstridige ar i ansigtet, som jeg gerne vil arbejde på og hvor min dermaroller på 0,5 mm. ikke har kunne klare jobbet. Derudover så har jeg haft så positiv effekt af brug af dermaroller i ansigtet, at jeg også gerne har ville prøve det på kroppen også og så er denne jo perfekt! Så slipper man for at investere i 2 forskellige. Jeg bruger stadig den på 0,5 mm. i ansigtet men supplerer så op med denne de steder, hvor det kræves.


Jeg bruger dermarollere fordi, at jeg har ar efter urenheder, nogle blodsprængninger, strækmærker og generelt bare ønsker en finere, pænere, mere jævn og strålende hud med en mere ensartet hudtone. Men den er også ganske anvendelig til mange andre hudproblemer. Eks. bruger min mor sin pga. rynker, appelsinhud og pigmentforandringer, ligesom min kæreste også har fået dermaroller-behandlinger pga. nogle større ar. Det er en super effektiv og samtidig naturlig behandling, som man kan udføre derhjemme. Jeg har selv tidligere prøvet dermaroller-behandlinger hos kosmetologer, men kan nu ret godt lide selv at kunne udføre det derhjemme.

De små nåle laver en masse mirko-huller i hudens overlade, hvilket får huden til at tro, at den har fået en skade, som den så begynder at reparere. På den måde stimuleres hudens collagenproduktion, samtidig med, at den begynder at rette op på hudens skader - både de små huller, som dermarolleren har lavet og de ældre skader i hudens overflade. Huden reparerer altså sig selv og derfor er det 100% naturligt og ikke farligt overhovedet. Derudover så tillader de små huller, at huden optager din efterfølgende hudplejeprodukter meget meget bedre, hvorved de bliver mere virksomme.

Men gør det ikke ondt? Jeg vil lyve, hvis jeg sagde, at det var super behageligt. Men det gør nu ikke ondt. Det værste synes jeg egentligt er lige bagefter, hvor huden er rød og irriteret, men det dæmpes hurtigt med en kølig creme eller olie. Jeg synes ikke, det gør ondt og det er samtidig noget, man vænner sig til. Jeg synes, det gjorde meget mere ondt, at få behandlingerne lavet hos kosmetologen. Når jeg selv kan styre det derhjemme, så er det slet ikke slemt.

Efter brug så skyller jeg altid min dermaroller i lunkent vand og så bruger jeg en desinficerende spray derpå. Det er super vigtigt, hvis i spørger mig, da dermarolleren jo skal steriliseres, inden den tages i brug igen. Vi vil absolut ikke have noget med gammelt snavs eller bakterier ind i vores hud og derfor er det vigtigt, at sørge for at holde både hud og redskaber rent, når man laver sine dermaroller-behandlinger. Huden skal rensen, hænderne vaskes og dermarolleren desinficeres. Man går jo ind og laver huller i huden og hvis der kommer snavs ned i hullerne, så kan det udvikle sig til betændelse - Nej tak! Og til sølle 39 kr. så synes jeg absolut ikke, at man bør overveje billigere alternativer.

Jeg tænker lidt, at i får en anmeldelse af det lækre shampoo-conditioner sæt fra Mane'n Tail samt den matterende topcoat til læberne fra W7 om et stykke tid, når jeg lige har fået testet disse lidt mere af. jeg vil jo gerne være sikker på, at jeg kan give jer den bedste information og den mest ærlige anmeldelse heraf. Men indtil da er i selvfølgelig velkommen til at stille spørgsmål (ligesom i også er velkommen til at spørge til dermarolleren og sprayen, hvis det er) og så skal jeg gøre mit bedste for at besvare jeres spørgsmål. Men jeg kan da godt afsløre, at der er grund til, at de fine sager fortjener et indlæg. Jeg er ganske begejstret so fare!






2 kommentarer: