onsdag den 11. maj 2016

Insta lately

Hello Sweeties,

Jeg beklager stilheden på bloggen de sidste par dage, men der har simpelthen været noget galt med blogspot, som jo hoster min blog. Det har været lidt frustrerende, fordi jeg har ikke engang kunne gå ind og forberede indlæg til jer. Der har været fuldstændig lukket for at kunne redigere. Men i har kunne læse, hvad der i forvejen lå på bloggen - så jeg håber, at i fik noget god læsning alligevel.

Så hvis jeg lige skal lave en lille update over de sidste par dage, som bloggen er gået glip af - så lad os tage det som en insta lately!


Udover dejlig træning, eksamenslæsning og sol, så har den stået på lækker mad! Jeg har bl.a. lavet frugtsalat med friske bær, flødeskum og mørk chokolade, skyr med mandler, müsli og chokolade samt apple crumble med flødeskum ;) Ups.. Det er vidst blevet til lidt for mange lækkerier. Jeg har fået det til at passe med mit kalorieindtag, men makroerne har ikke været helt i top. Det går nok alligevel ;)
Kunne i mon tænke jer en opskrift på apple crumblen? Den var suuuper lækkert! "Desværre" har jeg stadig næsten en halv 'kage' i køleskabet, der skal spises - og den indeholder altså sukker og smør - avs, siger min mave og også; mmh..

Derudover har jeg fået en dejlig pakke ind af døren fyldt med solcreme (som jeg har brugt flittigt af!) samt en masse små rejseprøver. Jeg skal på en tøse-miniferie om ca. to uger og der skal jo plads i kufferten til lidt af hvert, så er det jo helt perfekt at spare på pladsen med rejsestørrelser! 

Jeg har også lavet friskpresset appelsinjuice og nydt godt af en masse dejlig væske med vitaminer. Mums!

Derudover så kan det jo ikke være gået nogens næse forbi, at Aalborg Karneval snart løber af stablen (d. 28. maj) og jeg havde en aftale, som desværre gik i vasken. Jeg skulle følges med min bedste veninde og en gruppe fra hendes gamle skoleklasse. Men så kunne min veninde pludselig ikke få fri alligevel og måtte så aflyse. Så skulle jeg altså stå der alene med dem og det var jeg virkelig ikke i stødet for. Derfor slog jeg et opslag op på instagram, hvor jeg spurgte, om der var nogle, som ville følges. Jeg synes selv, at det var lidt modigt, men tænkte; hey, hvorfor ikke? Jeg kunne da godt bruge nogle nye veninder heroppe i Aalborg og måske der sidder andre derude, der mangler nogle at følges med, kunne tænke sig at prøve noget nyt eller lign. Og jeg er så beæret over, hvor mange henvendelser jeg fik. Folk skrev på billedet og sendte privatbeskeder samt kontaktede mig over facebook. Jeg blev inviteret med til den ene fest efter den anden og hvor er det fantastisk! Sikke en næstekærlighed <3 :="" af="" allerede="" at="" deltage="" der="" deres="" det="" dog="" en="" endte="" er="" f="" fantastisk="" forvejen="" gl="" godt="" gruppe="" hinanden="" i="" ikke="" jeg="" jo="" karneval.="" karneval="" kender="" kunne="" lge="" lige="" med="" meget="" men="" mig="" modtog="" netv="" nke="" og="" p="" piger="" rk="" rste="" skal="" som="" super="" t="" tage="" til="" tilbud="" udvide="" v="" var="">

Ingen kommentarer:

Send en kommentar