søndag den 15. maj 2016

Mine Pinse-planer

Glædelig Pinse!

Så blev det søndag og dermed også pinse-dag. Alt har stort set lukket - i hvertfald i denne lille flække, hvor jeg tilbringer weekenden. Jeg er nemlig på besøg hos familien og det er virkelig skønt! Det har sine udfordringer, at man ikke er hjemme og lige kan gøre, hvad man vil, når man vil - men så må man jo finde alternativer!

Her til morgen kunne jeg eks. godt have brugt en god tur i fitness, men den næsmeste Fitness World ligger en times kørsel i bil herfra. Men nu er det jo også pinse og familietid. Så jeg vil samle tropperne lidt senere og håbe på godt vejr og så skal vi på en dejlig lang gåtur - vuffen vil elske det!

Derudover så skal jeg have læst en god portion i dag også. Jeg har 'læseferie' og to forestående skriftlige eksamensopgaver samt en mundtlig eksamen, der skal klares, inden dette semester er ovre og jeg kan holde sommerferie. Jeg fik ikke læst hverken torsdag eller fredag pga. mange aftaler, så jeg har udsat det til her i weekenden, hvor jeg ved, at jeg har lidt ekstra tid til fordybelse.

Så ingen store vilde planer for mig i denne omgang. Hvad med jer derude? Hvad skal i bruge pinsen på?

Billederne er fra min instagram @bedstitest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar