søndag den 1. maj 2016

New in: Populær Nude Cardigan

Hello Hunnies,

Nyder i weekenden? Jeg gør i stor stil. Det er simpelthen så befriende nu at have læseferie og vide, at jeg ikke behøver at stå op kl. 6 på mandag for derefter at tilbringe en fuld arbejdsdag i praktikken mv. Nu kan jeg bedre tilrettelægge min dag og jeg kan få lidt mere søvn - hvilket jeg har været i underskyd af på det seneste. Det bliver Heaven!

Indtil videre er min weekend gået med alt for meget shopping - der har jo været Open by Night og Rivegilde i Salling. Avs, for nogle lækre sager jeg fik købt og dem skal i nok få at se. Men inden da så vil jeg lige vise jer den über lækre cardigan, jeg har fra MorenaFash. Den er let og silkeblød i stoffet - perfekt her til det lunere vejr og ikke mindst til sommeren, der forhåbentligt bliver varm og solrig! Modellen hedder Luisa beige og den koster kun sølle 300 kr., hvilket er ret billigt, i ft. hvad jeg ellers har set på nettet og rundt omkring i bybilledet. Kvaliteten er helt i top, hvis i spørger mig og så er jeg især vild med det elegante fald i kraven. Cardiganen, eller jakken om man vil, kommer med bindebånd i taljen, som man enten kan binde som en kimono foran eller lade den stå åben med båndet bundet bagpå for mere figur-form i taljen.


Størrelsen er meget normal i det - måske en lille anelse til den store side. Jeg har i hvertfald valgt en str. xsmall, hvor jeg normalt er en str. small og den sidder helt perfekt. Den er super let og luftig i materialet og består af 95% polyester og 5% elastik - og minder mest af alt om silke i materialet, hvor indersiden er let skinnende i stoffet og ydersiden mere mat, hvilket giver en smuk blid kontrast - især i kravens fald.

Her har jeg brugt den til at peppe et sort outfit op og det gør den virkelig godt! Men den har jo mange stylingsmuligheder. Noget jeg især synes er smukt er at lave et outfit i forskellige nude nuancer - det klæder foråret så godt og ser meget sofistikeret og smukt ud. Den vil også være super fin til et par lyse slidte denim shorts og en sød blondetop eller en smuk kort blomstret sommerkjole. Mulighederne er mange! Lige pt. er denne flotte sag dog udsolgt - de bliver simpelthen revet væk og det forstår jeg godt til den pris ;) Men hold øje med siden. De får ret ofte nye varer og genopfyldning af deres lager - og så skal man ikke tøve med at slå til!

Kender du ikke webshoppen, så vil jeg give en dig en ærlig anbefaling med på vejen og sige: "Kig forbi! De har så meget fint til gode priser!". Udover denne fine sag ejer jeg også verdens lækreste vinterjakke, som jeg fik af mine forældre sidste efterår. Den er så elegant og med en kæmpestor, supersmuk krave i rævepels. Jeg har været så glad for den og den hænger klar i skabet til de kolde dage, vi stadig kan have, samt til næste år, hvor jeg vil glæde mig til at tage den i brug igen. Indtil da vil jeg sukke lidt over de vandvittigt lækre forårs- og sommerstyles, som de har fået i webshoppen. Måske man skulle shoppe en lille smule mere - der er trods alt lige kommet løn? ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar