torsdag den 2. juni 2016

CK Wanties + Update


I formiddags fik vi afleveret vores synopsis og det var simpelthen så skønt at få den ud af hænderne. Ikke at den har taget så voldsomt længe at skrive, tværtimod, men nu ligger det ligesom lidt mere fast, hvad vores mundtlige eksamen skal handle om og nu har vi et udgangspunkt i form af synopsen. Jeg skal ikke kunne sige, om det var denne aflevering eller hvad det kan være - men jeg har simpelthen været helt væk af træthed i dag. Jeg havde heldigvis planlagt bare at skulle slappe af, som jeg plejer, når jeg har afleveret en opgave. Og det var vidst meget heldigt, for solen var fremme og det har været fantastisk varmt. Så jeg faldt da også i søvn ude på terrassen hele to gange. Halleluja for solcreme!

Jeg trodsede trætheden og kom ned i en voldsomt varmt center, men fik alligevel gennemført en super god omgang træning. Og som instruktøreren sagde, så er det jo bare et plus, at vi forbrænder flere kalorier i varmen ;) Jeg fik tilmed udfordret mig selv lidt ekstra i dag og gik op i vægt i både ben- og armøvelserne. Så jeg er ret godt tilfreds. Det kunne i hvertfald mærkes på benene, da jeg skulle gå på trapper efterfølgende og mine brystmuskler hoppede afsted et godt stykke tid - jeg håber ikke, at nogen så, hvor tosset det så ud!

Anyway, i aften vil jeg tidligt i seng. Lige nu sidder jeg bare i sofaen, nyder et koldt glas citronvand, ser en virkelig plat komedie på Zulu, bruger min dermaroller og sukker mig langt væk i disse smukke sager fra Calvin Klein, som jeg længe har drømt om at få ind i min 'basis-gardarobe'. G-strengene har jeg allerede i snart alle farver og elsker dem, men fornyelse er altid dejligt og jeg synes godt, at jeg kunne bruge især flere hvide. Derudover er jeg helt pjattet med det smukke sorte bh-sæt. Den bh er virkelig smuk! Jeg håber, at jeg kan finde den i en fysisk butik og se, hvordan den ser ud i virkeligheden - for den er bare lige mig og kan man ikke altid bruge en ny, sort bh ;) Sidst men ikke mindst så er det smukke 'natsæt' bare to die for! Jeg ville elske at tulle rundt i det herhjemme på søndage og om aftenen efter træning.

Nåh, men sengen kalder lige om lidt og jeg vil heller ikke alt for sent op i morgen, da jeg har planlagt lidt læsning i ft. min forestående mundtlige eksamen samt et indlæg til jer inden middag, hvor kæresten kommer hjem og vi skal ud og spise en god frokost i solen :-* Sweet dreams!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar