mandag den 6. juni 2016

Luna Play - My Savior on Summer Get Aways

Årh hvor er det dejligt at have fået læseferie!

Er jeg den enste, der virkelig bare nyder det fantastiske vejr, den dejligt varmende sol - muligheden for at få en lækker tan, frisk frugt og is i det fri og lange aftener i shorts og top? Det er Heaven, hvis i spørger mig! Min dag i dag går med læsning på terrassen iført bikini og med rigelige mængder koldskål og detox-isvand. Snart står den dog på træning i en ret hot holdsal (de lovede dog, at der ville komme en teknikker i dag og se på ventilationen - så fingers crossed for, at det er blevet fikset) med en af mine skønne veninder og efter et hurtigt bad og en bid mad, så smutter vi i parken og mødes med endnu en af vores veninder til hygge i aftensolen, jordbær og et lille glas vin. Jeg tror næsten ikke, at jeg kunne komme på en mere perfekt dag!

Selvom at jeg lige har en mundtlig og en skriftlig eksamen igen, inden at jeg går på sommerferie, så skal tiden alligvel nydes i fulde drag! Det er nemlig min sidste rigtige læseferie af denne slags - inden jeg kan kalde mig færdiguddannet. Er det ikke vildt at tænke på? Nåh men det kræver jo bare så meget mere, at der skal ske lidt af hvert og derfor planlægger jeg allerede nu en masse lækre oplevelser med bl.a. festivaler, beach parties og open air koncerter med søde veninder og også et par stykker med kæresten. Det bliver fantastisk!


Som i nok har læst eller set på min IG, så har jeg da også været på en lille get away med et par dejlige veninder og i den forbindelse havde jeg mulighed for at teste min nye lækre lille Foreo Luna Play. I husker måske mit indlæg om min skønne Foreo Luna Mini 2, som jeg er ret så begejstret for og bruger 2 gange dagligt. Luna Play er en endnu mindre version, men er ligesom rensebørsten Luna Mini 2, baseret på samme pulseringsteknologi, som renser huden via. hygiejniske små silikoneknopper. Nogle af knopperne er tykkere og egner sig bedre til en grundig rens af mere fedtet hud og de tyndere renser mere skånsomt den hud, der er mere sensitiv. Resultatet er super godt og i løbet af bare 1 min. 2 gange om dagen, så har man den reneste og friske hud. Størrelsen på Luna Play er ca. som en macarone og med de smukke pastelfarver, den fås i, ser den jo bare alt for lækker ud. I ft. størrelsen så passer den perfekt ned i enhver lille kosmetikpung og derfor har jeg den også med, bare jeg overnatter hos en veninde - ligeså vel som den også kom med på getaway og også bliver en lille sa på årets festivaler!

Hvis du endnu ikke kender til Foreos produkter, så går du virkelig glip af noget, kan jeg fortælle. Siden jeg skrev indlægget omkring Luna Mini 2, er jeg kun blevet endnu mere glad for den og min huds tilstand er blevet væsentligt og synligt forbedret. Det er meget nemmere at rense huden morgen og aften. Den pulserende T-Sonic teknologi fjerner 99,5% af det snavs, makeuprester og olier, som sidder på huden og samtidig fjernes dødehudceller på en blid og skønsom måde, så hudens optagelse af den efterfølgende hudpleje øges betydeligt. Selve designet i silikone er ultra-hygiejnisk og tører let, så der ikke skabes grobund for bakterier (som jeg lidt frygter, at min konjac-svamp indeholder en del af). Mine porer er blevet mindre, huden renere og med færre 'udbrud' samt den er blevet mere glat og jævn at se på.


Hvis det lyder som noget for dig, så vil jeg da lige komme med det lille fif, at du jo evt. kunne starte med at købe denne lille model, Luna Play, da den har en vejledende udsalgspris på bare 299 kr. og så kan du jo prøve den af og se, om konceptet er noget for dig. Den kan bl.a. erhverves hos Magasin. Men hertil vil jeg lige skynde mig at sige, at Luna Mini 2 (den større model) altså bare lige er dét mere lækker! Den større størrelse og de bedre muligheder for indstilling gør oplevelsen noget mere luksuriøs. Og det er ikke fordi, at den fylder særlig meget i ft., hvis man alligevel ville have eks. en konjac-svamp med sig. Men hvis plads og vægt virkelig er knap, så er der ingen tvivl om, at Luna Play er en fantastisk lille lifesaver at have med sig. Jeg er afhængig af Luna Mini 2 og priser mig samtidig lykkelig for Luna Play, som på bedste vis må substituere for Luna Mini 2, når jeg skal på farten!

2 kommentarer:

  1. Selv er jeg kæmpe fan af min Clinique Sonic børste, men kunne nu godt finde på at prøve denne her også - især til den pris! (:
    Jeg har forresten en giveaway kørende i øjeblikket, hvor du kan vinde et gavekort på 500kr til Stylepit, hvis det har interesse (:
    Camilla | http://cammi.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes i hvertfald, at den er super fin til prisen :) !
      Jeg må da lige kigge forbi din blog! :)

      Slet