torsdag den 30. juni 2016

My Day

Billederne er fra min instagram


Hej Smuklinger,

Så blev det torsdag - en dag, hvor jeg havde planlagt at stå tidligt op og komme tidligt i gang. Vækkeuret ringede også og jeg var nogenlunde frisk og klar, men faldt alligevel i søvn igen. Så jeg sov lige nogle timer længere og var ret overrasket og helt rundt på gulvet, da jeg vågnede. Men jeg må have haft brug for det. Nu er morgenmaden nydt og der er blevet ordnet mails, mens jeg har dejlig kokosolie i ansigtet. Min hud var frygtelig stram og tør her i morges, da jeg vågnede, så jeg håber, det lige kan hjælpe lidt.

Nu vil jeg så se at komme ordentligt ud af fjerene og få gjort mig klar samt ryddet lidt op. Og så tror jeg faktisk, at jeg tager ned i fitness og træner, fremfor at tage mit normale hold i eftermiddag. Herudover så har jeg en rapport, jeg også skal se at komme i gang med. Hvis bare jeg lige kan få startet op på den, så tror jeg nok, at det skal gå. Så jeg må bare lige hive op i mig selv og komme i sving ;)

Derudover så sejler lejligheden lidt. Der trænger til en god omgang oprydning og rengøring. Ikke at det er så slemt, men jeg får en ven på besøg i aften og jeg elsker at have det pænt og ryddeligt, når jeg får gæster. Så er det også en ekstra god anledning til at få det gjort ikke? Også nu her inden, at vi får weekend, hvor jeg regner med at tage hjem og besøge familien. Så er det rart, at det hele er rent og pænt til, når man kommer hjem igen.

Men men men... Når det så er sagt, så håber jeg virkelig, at jeg også lige kan få skubbet lidt tid ind i dag til at smutte forbi en genbrugsbutik, som jeg ikke har besøgt før. Jeg elsker at tulle rundt i genbrugsforretninger og se efter gode fund, men gør det alligevel så sjældent. Nu har jeg en god anledning, da jeg skal se efter nogle små sjove ting til min brors fødselsdag. Jeg vil ikke afsløre for meget, hvis han nu skulle se med her - men det er i hvertfald ting, jeg tror, man kun kan få steder som genbrugsbutikker, antikvariater osv.

Så det er min dag i det store hele. Hvad skal jeres dag gå med? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar