tirsdag den 28. juni 2016

Strudsepels til 350kr.


Billedet er fra johannekohlmetz.dk

Hej Smuklinger,

Inden det er sengetid for mig, så hygger jeg lige lidt her i sofaen med den lækreste lille snacktallerken og deler et lille fif med jer, som jeg selv er ret vild med! Jeg faldt tilfældigvis over denne smukke sag, som bloggeren Johanne så flot bærer. Hun købte selv den fine sag for et par år siden og dengang gav hun ca. 500 kr. strudsepelsen. Jeg kunne ikke dy mig for at klikke på linket, som til min overraskelse stadig var aktivt - Nu koster denne smukke strudsefjerspels dog kun 350 kr.! Og det er med fragt.

Jeg er ikke selv den helt store fan af strudsepels, men til den pris så overvejer jeg faktisk ret meget, om jeg skulle prøve at klikke en hjem - for de er da bare alt for fine! Til gengæld ved jeg, at der er mange af jer derude, der er helt vild med de smukke jakker og jeg har ofte set dem til flere tusinde af kroner. Så jeg håber, at i kan bruge dette lille fif ;)

Er der nogle af jer, der har fået den hjem? Johannes ser så lækker ud og kvaliteten ser ud til at være rigtig fin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar