torsdag den 28. juli 2016

Den er brækket - Nothing to do

Hello Darlings,

De af jer der følger min instagram ved, at jeg har været så uheldig at brække en tå i weekenden og selvom, at det ikke lyder så voldsomt, når det nu bare er en tå, så er det desværre alligevel lidt invaliderende og ret så irriterende. Jeg har måtte sætte min træning på pause siden i fredags, hvor jeg gav den gas for morgenstunden af og mit uheld ramte lørdag. Først i dag har jeg forsøgt mig med lidt træning her til aften. Jeg forsøgte med lidt skulder, bryst, mave og ryg træning samt en enkelt balleøvelse. Det var desværre ikke det helt vilde, jeg kunne holde til, da min fod er ret træt og øm her til aften. Men jeg ville også bare lige give træningen et forsøg og se, om det kunne lade sig gøre.


Desværre kan jeg endnu ikke få mine træningssko på, så det blev i strømpefødder - ikke helt optimalt, I know - men hvad er der at gøre?! Balancen er heller ikke helt på toppen og foden er ret hævet og svær at støtte på i det hele taget. Så det er en prøvelse bare at gå. Men cykle, dét kan lade sig gøre og jeg har da også fået cyklet en smule, men det blev ikke så langt igen, da jeg som sagt er ret træt og øm i foden og så kom til til at 'hoppe af' på den dårlige fod - Avs!

Så nu står den altså bare på ren afslapning herhjemme i sengen og med tv'et tændt. Det lyder dejligt ikke? Men i virkeligheden så er jeg ved at gå helt ud af mit gode skind af rastløshed ;) Når man er så aktiv dagligt normalt, så duer man bare ikke til at tage den med ro og give foden hvile. Men må tvinge sig selv! Og desværre findes der ikke lige en skinne til en brækket tå, så pt. er foden bundet godt ind i tape og bandage, som jeg heller ikke rigtig gider. Så nu må vi se, om I snart ser mig hoppe rund ti centeret med en blå fod og træne løs alligevel ;)

Ej, jeg tager den med ro. Det skal jeg jo - det er jeg nød til. I hvertfald så godt som jeg nu kan. Men det var egentligt bare en lille update fra mig for at fortælle, hvad der er sket. De næste par dage planlægger jeg at få lavet lidt flere indlæg til bloggen og jeg har nogle gode og spændende emner i tankerne, som jeg håber, at i vil kunne lide. Og så er det jo ikke helt dumt at hygge sig med at skrive, mens foden samtidig får hvile vel? Win-win!

1 kommentar:

  1. Åh ØV hvor surt! :-( Jeg håber snart foden får det bedre, så du kan undgå rastløshedens helvede :-)

    Knus!

    SvarSlet