fredag den 1. juli 2016

Fashionable Fitness Wear

Hej Sweeties,

Der skal fart på igen i dag, så det bliver kun til et kort indlæg herfra i dag. Jeg ville egentligt bare lige tjekke ind og vise jer et par af de lækre sager, jeg pt. sukker efter. Fitness trackeren, Misfit Shine, har jeg før haft og mistede det ved et uheld. Jeg tabte det simpelthen. Og efter at have prøvet flere andre, så må jeg vidst snart indse, at jeg savner det. Jeg har endnu ikke fundet et i et design, jeg var lige så vild med. 

Derudover er jeg for tiden ret så glad for mine 2XU og sukker lidt efter den nye model i grå. Selvom kollagen her er meget sort/hvid/grå, så kan de jo sagtens styles med massere af farver og jeg må da også sige, at det meste af min fitness-garderobe er ret farverig. Så de vil uden tvivl sagtens kunne passe ind.

Længe har jeg også gået og sukket efter de fine Flyknit fra Nike i den grå farve. Jeg har simpelthen bare ikke kunne finde dem nogle steder. Andet end at de har været i andre farver og de er helt sikkert allesammen rigtig fine.. Men dem her, uha, de er da for lækre!

Og t-shirts.. Jeg synes virkelig, at jeg mangler lækre t-shirts til træning.Nogle med et lille ærme på og som er høje i halsen. Jeg træner normalt oftest i toppe og det er bestemt også helt fint. Men sommetider er det bare rart, at det lige dækker lidt mere. Og pt. har jeg faktisk kun én trænings t-shirt, som sidder ordentligt og hvor man samtidig ikke kan se store svedpletter. Det er en svær kombi at finde, ser det ud til. Jeg har i hvertfald altid mine udfordringer for. Så hvis i kender nogle gode mærker, modeller ect., så sig endelig til!

Nåh, men nok herfra. Jeg må løbe ;) Eller rettere, så må jeg igang med at svinge gulvmoppen, inden den står på træning. Derefter kalder lidt arbejde, som jeg ikke kunne få klaret igår. Så går turen op i byen til en kop kaffe med en veninde - eller det bliver nok nærmere end kop the til mig. Så hjem igen og lige få lavet lidt på rapporten. Og til aften får jeg skønne overnattende gæster, så jeg tænker lidt, om ikke jeg også lige er nød til at svinge forbi en butik og få handlet lidt til hygge og morgenmad - Måske endda bage lidt lækkert. Puh, det bliver en travl men dejlig lørdag i dag :)

God dag til alle jer derude også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar