fredag den 29. juli 2016

Update & Koko K

Hej Hunnies,

Nyder i ferien? Jeg synes, det er lidt ærgerligt med vejret, men så er det jo bare med at nyde hver en solstråle, der er!

De af jer, der følger mig på min instagram @bedstitest ved nok lidt om, hvad jeg går og laver for tiden. Men ellers kommer jeg lige med en lille update. Kort og godt så var jeg jo så heldig at komme til skade i lørdags, hvilket bl.a. udløste en brækket tå. Efter at hoppet lidt rundt hjemme i Aalborg, så tog kæresten og jeg hjem og besøgte min familie. Min kæreste havde dog arbejde og tog afsted igen igår. Så nu hygger jeg bare herhjemme ved familien og nyder lidt kvalitetstid med dem og de dejlige veninder jeg har i byen.

Den står på lækker mad, hygge, selvforkælelse og dejlige stunder - inden det snart er tid til at vende snuden mod Aalborg igen. 

Jeg lovede forresten flere af jer lige at give en lille update på, når jeg modtog Koko K fra Kylie Jenners lip collection. Den skuffede dog slemt! Jeg er lidt i tvivl, om der måske er sket en fejl. Som i måske kan ane på billedet, så matcher liplineren og læbestiften overhovedet ikke i farven. Liplineren er lys og meget naturlig i tonen, hvor læbestiften er totalt barbi-pink. Læbestiften virker til at være helt forkert og ligner slet slet ikke billederne. Så det er lidt mystisk. Jeg venter dog stadig på Candy K og krydser virkelig fingre for, at den lever bedre op til mine forventninger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar