torsdag den 25. august 2016

Knald på og en kommende afsløring

Hello Hunnies,

Sikke en dag det har været i dag. Jeg er i hvertfald godt træt, øm og ør i både krop og hoved. Min arbejdsdag var 8 timer + og så har jeg fået læst, ryddet op, lavet mad, nedlagt en masse dejlige kilometer på cyklen, talt i telefon med min dejlige kæreste (som igen er på rejse med jobbet) og ikke mindst set en super spændende dokumentar imens at jeg har smurt kroppen ind i creme og hygget med en kop kakao. Ah.. Så det har faktisk været en ret så dejlig dag. Selvom at stort set alle muskler i min krop er øm efter gårsdagens træning, så har jeg alligevel hungret efter min træning og jeg glæder mig helt til, at jeg har tidligt fri fra job i morgen og kan komme ned i centeret, inden at jeg har en super spændende Night Out foran mig med overnatning hos en dejlig veninde. What's not to love?

(billeder fra min instagram @bedstitest)

Jeg må indrømme, at trætheden har ramt mig hårdt og at jeg ikke helt kan overskue det indlæg, jeg havde planlagt at skrive til bloggen i dag. Det er et vigtigt et af slagsen og jeg glæder mig super meget til at få bragt emnet op her på bloggen og jeg tror, og håber, at det vil gavne mange. Faktisk er det også lidt at en afsløring omkring mig selv. Det er noget, jeg har gået med rigtig i mange år efterhånden og som faktisk har en diagnose.. Det er bestemt ikke noget, jeg er stolt over. Tværtimod.. Jeg er faktisk ret flov over det. Men jeg har besluttet mig for at løfte sløret og komme ærligt frem her på bloggen omkring det og så håber jeg, at det kan være med til at hjælpe andre, der også står i samme båd eller som måske har nogle lignende tendenser. Det er noget, der efterhånden har kostet mig ret dyrt, gjort mig meget trist, såret mit selvværd og som efterlader ar. Det er meget usundt i længden og på mange måder kan det sammenlignes med en form for afhængighed.

Når jeg får ordentlig tid her en af de kommende dage, så vil jeg fortælle jer meget mere. Jeg kan ikke love, at det bliver i morgen allerede, men snart - I promise! Det er et emne, der kræver ordentlig tid, energi og koncentration at skrive. Så jeg vil gerne være ordentligt indstillet på det, fremfor at fremlægge jer et halvhjertet indlæg. Kvalitet fremfor kvantitet - hvis i spørger mig.

Men nu vil jeg sige godnat herfra. Dagen imorgen begynder ret så tidligt igen og natten tyder på at blive en lang (men super dejlig) en af slagsen, så lidt søvn er vidst på sin plads at få.

Stay tuned ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar