tirsdag den 2. august 2016

Shopping Festival

Hello Smuklinger,

Endnu en ny dag har taget sin begyndelse og jeg ser frem til at få ordnet en masse praktiske ting i dag samt give den et forsøg med styrketræning i dag trods min brækkede tå. Læste i mit indlæg igår omkring netop dette emne; om man bør træne trods sygdom og skader? Hvis ikke så synes jeg, at i skal tage et kig forbi og i er mere end velkommen til også at give jeres ord til kende og fortælle, hvad du selv mener og hvad du selv gør. Det kunne være spændende at høre. Det er jo et meget omdiskuteret emne især indenfor fitnesskulturen.

Mens jeg sidder her og nyder min morgenmad i den søde stilhed i den tomme lejlighed, så måtte jeg lige tjekke Cocopanda ud. I dag er det jo sidste dag, hvor deres "Shopping Festival" kører. Det slutter kl. 24:00 i aften og derfor kunne jeg ikke lige dy mig for at tjekke en ekstra gang, om nu der skulle være noget, jeg absolut ikke kan undvære, nu hvor priserne er helt i bund og inden de kommer op på normalpriser igen. Der er jo min. 20 og op til 80% på hele shoppen - så der er virkelig noget at spare! Så hvad mangler jeg lige på mit 'lager'? Det er jo med at udnytte, at favoritterne kan fås med besparelser og at man kan prøve nye sager af til billige penge.
Jeg overvejer bl.a. at prøve disse spændende sager fra Nyx..






Er det nogle, i kender? Det er jo nogle billige priser og jeg synes, at hvert af de tre produkter herover ser rigtig fine og spændende ud til daglig brug. De ser ud til virkelig at være "value for the money" og det kan SU-budgettet jo godt lide, især nu hvor jeg også er ved at købe rejse ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar