tirsdag den 6. september 2016

De sidste par dage har jeg...

Hej Darlings,

Jeg har haft nogle travle dage på det seneste og desværre er det gået lidt ud over mængden af indlæg her på bloggen. Men bare rolig.. Jeg har en masse spændende ideer i ærmet, som jeg bare skal bruge tid og lejlighed til at få skabt nogle spændende indlæg ud af til jer her på bloggen. Indtil da så får i en lille update på nogle enkelte af de ting, som jeg har fyldt min hverdag her de seneste par dage. Billederne er fra min instagram @bysusdk, hvor i naturligvis også er hjertens velkommen til at følge med :-*

De sidste par dage har jeg...


... Spist lækker madpakke på jobbet bestående af kyllingefrikadelle med finthakket grønt og krydderurter indbagt i en grov fuldkornsdej, proteinmuffin med müsli og tranebær samt blandet grønt; hhv. agirt, gulerod og rød paber.

... Nydt nogle lækre rugbrødsmadder med leverpostej og bacon samt en med smør og Nutella. Det er sjældent, at man ser den slags mad på mine tallerkner, men for den hvor er det lækkert indimellem og det skal der også være plads til!

... Puttet peanutbutter på min havregrød (sammen med de nærmest obligatoriske grønne druer) og mums, hvor var det fantastisk lækkert!

... Holdt veninde-hygge - sleep over - PJ party med min bestie, hvor vi rigtig fik snakket om alt mellem himmel og jord, rigtig forkælet os selv med en masse tøseting og bare nød hinandens selvskab!

... Spist de lækreste rester fra en kæmpe salat købt hos Nadias Sandwich, hvor jeg elsker at blande salater fra. Der var bl.a. falaffel, hummus, bulgur, pulled chicken, edamamebønne salat og mange andre lækkerier.

... Nydt lækker øko rischokolade og kold æblejuice efter en helt igennem fantastisk dag, som slet ikke er gået efter planen og hvor jeg ikke nåede alt det, jeg skulle, men som jeg alligevel virkelig har nydt til fulde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar