lørdag den 24. september 2016

Min mor anbefaler: Anti-ageing produkter

Jeg har tidligere, her på bloggen, fortalt om to skønne serier fra Juhldal; hhv. deres antipollution serie til sart og uren hud samt deres vitaminserie og ligeledes har jeg også anbefalet deres øjencreme, som jeg virkelig knuselsker og ikke kan forstå, jeg har kunne leve uden så længe! Det er jo ingen hemmelighed, at jeg er stor fan af Juhldals produkter. Jeg er dybt imponeret over, at et dansk brand kan skabe så lækre produkter og tilmed til en meget overkommelig pris.

I dag vil jeg fortælle lidt om deres anti-ageing serie, som jeg forærede min kære mor på 46. Hun er meget kræsen mht. hudplejeprodukter og har alle de år, jeg kan huske sværget til helt bestemte produkter, der koster op mod 1500 kr. stykket.. Jeps, dét er pebrede sager! Men som hun altid siger, så vil hun hellere give en del for sine daglige ansigtsplejeprodukter, hvis de så virkelig virker. Og jeg forstår hende bestemt godt! Men jeg ville nok personligt have lidt svært ved at give 1500 kr. pr. ansigtsplejeprodukt, når jeg er på SU og derudover kun har en mindre indtjening fra mit studiejob. Jeg har faktisk gjort det et par gange og jeg må give hende ret i, at de produkter hun, i stor stil og for mange kroner, har købt, er super lækre og meget virksomme. Men når det så er sagt, så er min hud jo også det yngre og jeg har ikke følt, at jeg har haft det samme behov, som hendes hud måske har.


Så ja, i kan måske godt fornemme, at det var med en vis skepsis, at min mor lagde sine vanlige produkter på hylden og gav Juhldals anti-ageing produkter en chance. Men hun gjorde det og det var måske også mere held end forstand, for hun indrømmede da også, at det egentligt var fordi, at hun var løbet tør og skulle bestille nye produkter hjem.. og så overgav hun sig altså og prøvede de her produkter i stedet. Hun afprøvede dem i en uges tid og blev allerede efter den korte periode helt hooked og så kunne jeg jo fortælle hende, at de faktisk kun koster hhv. 189 kr. for serum og 149 kr. for ansigtscremen. Hun var helt paf! Hun fortsatte sin brug af produkterne med største forundring og har flere gange spurgt, om jeg nu ikke snart lige mangler lidt fra Juhldal, for hun skal klart bestille en masse hjem.

Hendes vurdering af produkterne er, at de virker meget rene i det. De har ingen syntetisk duft eller farve og er bare helt lige til at bruge. Hun synes ikke, at produkterne fedter det mindste og bliver fint optaget af huden. Hun hader virkelig olier og da hun så, at serummen har en olie-konsistens, var hun mildest talt rimelig negativ fra starten. Men hun blev overrasket over, at den så hurtigt bliver absorberet uden at efterlade et fedtet lag på huden. Så hun bruger den endda under sin make-up uden problemer. Hendes hud har altid være til den tørre side og kan virkelig 'tørste' efter creme, hvorfor hun også har følt, at hun bruger sine cremer virkelig hurtigt op. Men hun mener, at kombinationen af serummen og cremen faktisk formår at fugtmætte hendes hud tilfredsstillende itl hverdag. Så sørger hun naturligvis for også at bruge en god ansigtsmaske et par gange om ugen. Men hun er meget positiv over denne effekt.

Som en lille 'sjov' ekstra ting kan jeg fortælle, at hun for et par uger siden havde fået sig en slem allergisk reaktion og at hun slet ikke kunne have nogle former for make-up i ansigtet og ikke engang hendes plejeprodukter, kunne hun bruge. Det hele kløede og brændte og hun kunne slet intet holde ud. Men faktisk fungerede de to plejeprodukter her rigtig fint og det var faktisk det absolut eneste, hun oplevede at kunne bruge. Det fortæller måske også en del omkring kvaliteten og det naturlige indhold i produkterne, tænker jeg.

Mere faktuelt om produkterne kan jeg fortælle, at FaceSerum No 2 AntiAgeing opstrammer huden og efterlader den dejligt blød. Den forebygger rynkedannelse ved at bremse hudens aldringsproces og mindsker ligeledes hævelser. Effekten er bestemt både synlig og mærkbar umiddelbart efter påføring. Den indeholder Gingseng-ekstrakt og Løvefod, hvilke er kendt for både deres stimulerende og foryngende effekt og de oxidative processer, som forårsager aldring, beskyttes huden også imod. Antioxidanterne beskytter mod de skadelige virkninger af frie radikaler og gør, at huden holder sig spændstig og frisk. På samme vis giver FaceCream No 2 AntiAgeing en synlig og mærkbar effekt ved, at de aktive ingredienser forebygger og opbremser hudens naturlige aldringsproces. Derudover er den med til at genskabe hudens fasthed og opstrammer huden med naturlige virksomme ingredienser.

Så allerede dér synes jeg bestemt, at der var en god gaveidé til vores kære mødre til den forestående juleaften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar