onsdag den 28. september 2016

Morgenmadsdate, dårlig samvittighed og fuld fart på

Hej Guys,

Jeg tjekker lige ind her midt i al hast og kommer med en lille update.

Nu fik jeg desværre ikke tid til at sende et blogindlæg ud igår. Jeg havde ellers tænkt, at jeg ville lave et nyt indlæg omkring nogle lækre efterårs wanties eller måske en anmeldelse af nogle af mine ebay-buys. Det nåede jeg desværre ikke. Men no worries.. det skal nok komme snarest!

Indtil videre har min dag stået på en virkelig hyggelig morgenmadsdate med en rigtig god ven, der trak nogle timer ud og egentligt kom op over middagen. Derefter måtte jeg hjem og få ryddet lejligheden op, inden den stod på en cykeltur i virkelig stiv vind - jeg vælger at se positivt på det: ekstra god cardio! Derudover har jeg haft en forelæsning på uni og så hjem og spise. Nu er jeg så hoppet i træningstøjet og er på vej ud af døren, da jeg skal til Stram Op hold i Fitness World med en sød veninde. Elsker aftentræning! Når det er klaret, så står den på bad, gøre mine ting klar til i morgen og lige rette dagsplanen til for i morgen. Og så Amalies Baby på tv samt ansigtsmaske - ja tak!

Desværre har jeg ikke noget det hjemmearbejde/uni-lektier, jeg havde planlagt, at jeg skulle have nået her i formiddags.. Og det stresser mig egentligt lidt (læs: meget!). Jeg regnede slet ikke med, at tiden trak sådan ud til vores virkelig hyggelige morgenmadsdate. Til gengæld så nød jeg hvert sekund! Så i stedet for at have så dårlig samvittighed, så vil jeg se, om ikke jeg kan rode bod på det ved lige at se lidt på det her i aften (efter Amalies Baby) og så planlægger jeg at stå ekstra tidligt op i morgen og så klare dagens træning fra morgenstuden. Men jeg har også planer om aftenen og en forelæsning midt på dagen. Så det er lidt af noget logistisk arbejde, kan i godt høre ikke? Jeg får det til at fungere!

So long Hunnies - indtil vi snakkes igen :-*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar