torsdag den 8. september 2016

Sygdom? Hell no!

Hejsa Hunnies,

I dag er ikke helt gået i det gear, jeg havde håbet på. Jeg har gået den sidste uges tid og har været lidt halvforkølet og skidt tilpas, men uden at jeg har været rigtig syg og jeg har jo også kunne gennemføre nogle super gode træningspas. Men igår aftes måtte jeg bukke under, da maven også begyndte. Så jeg kom desværre ret sent i seng og besluttede mig derfor for lige at se dagen i dag an. Heldigvis havde jeg planlagt en læsedag herhjemme samt en shoppingtur. Shoppingturen har jeg desværre måtte udskyde. Jeg var en tur nede for at hente en pakke og bare den tur slog benene væk under mig, så jeg måtte hjem og hvile efterfølgende. Ellers har det passet mig fint, at jeg har kunne sove lidt længe, spise hvad jeg kunne holde til, sidde i solen på terrassen og nyde varmen, læse, se Familien fra Bryggen og bare tage alt lidt stille og roligt.

Desværre gik det jo så bare udover min træning, der i dag skulle have stået på en massiv omgang cardio og nogle enkelte træningspas af hhv. baller, ryg og mave. Øv.. Jeg må se, hvordan det ser ud imorgen. Og så skulle jeg jo også have været på shopping og faktisk så var en en fødselsdagsgave, jeg skulle ud og finde. Gaven skal gives her i weekenden, så jeg skal ud og have fundet noget. Så jeg stiller min alarm og håber på det bedste i morgen tidlig.

Hvis alt går 100% ideelt, så står jeg op til en omgang træning i morgen tidlig, får pakket tasken til vores weekendtur og tager så ned i byen og får fundet fødselsdagsgaven for så at være hjemme igen inden klokken 12. Det er, hvis alt går 100% og jeg tør næsten ikke håbe på det. Ikke sådan som jeg havde det efter bare den korte tur ned efter pakken i dag. Men vi må se!

Jeg har i hvertfald sørget for at få sovet og spist godt i dag og har passet lidt ekstra godt på mig selv, så nu må det gerne have givet pote! Bl.a. er jeg begyndt at tage ingefærshots!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar