tirsdag den 18. oktober 2016

Ebay: Kjoler til eks. julefrokost


Hej Hunnies,

Jeg har fundet 3 voldsomt lækre kjoler på Ebay til super billige priser og tænkte, at jeg ville dele dem med jer. Hver af dem måtte de gerne lande hjemme i min postkasse! Jeg overvejer meget stærkt, om ikke jeg er nød til at bestille i hvertfald en af dem til julefrokost - den skal jo gerne kunne nå at komme frem. 

// Sort multi-kjole 115 kr. // Grøn choker-kjole 99 kr. // Khaki multi-kjole til 69 kr. // 

Men hvilken skal det være? Svært valg! Jeg er nok især vild med de to første; den sorte multi-kjole og choker-kjolen. Men jeg har faktisk ønsket mig en multi-kjole i et par år efterhånden. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg er nok bare ret fascineret af de mange anvendelsesmuligheder, selvom jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg formentlig kune vil komme til at bruge den på én måde, fordi jeg synes, at alt andet ser forkert ud ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar