torsdag den 6. oktober 2016

Min fødselsdag

Hej Huns,

Så ramte jeg sofaen og spekulerer på, hvor dagen egentligt blev af.. Den er bare gået stærkt!
Men jeg har da også fået ordnet to erinder inde i byen, fået trænet, fået lavet lidt studiearbejde, været ude og handle, talt i telefon med min kære mor, fået ryddet op efter fødselsdag igår og ja.. en masse derimellem. Men hvor er det alligvel gået stærkt!

Jeg havde jo som sagt fødselsdag igår og fyldte 26 år - så ja, nu er jeg tættere på de 30 end de 25! Det er bare mærkeligt at tænke på! Jeg føler mig slet ikke så gammel - ikke at 26 er 'gammelt', men you know..


Faktisk så begyndte min dag ikke  så vandvittigt fødselsdagsagtigt. Jeg vågnede nemlig alene op i lejligheden og havde en lang dag på Uni foran mig. Men jeg blev da ringet op med fødselsdagssang af min kære familie og det gav mig da et smil på læben lige fra morgenstunden! Derefter skulle jeg som sagt på Uni, hvor jeg var lige til sen aften. Da jeg så cyklede hjem, havde jeg en forventning om, at jeg lige skulle slappe lidt af, inden min kæreste ville komme hjem og vi måske kunne tage ud og spise eller noget, hvis ikke det blev for sent. Men jeg blev da bare overrasket med en oppyntet lejlighed, kager i massevis, gaver og både min familie og min kæreste. Det var fantastisk! Så vi spiste en masse kage og tog efterfølgende ud og spise - puh, jeg blev mæt!

Det var en helt fantastisk dag og jeg føler mig så heldig, at jeg har så dejlige mennesker omkring mig, der vil tage sig tid og lejlighed til at overraske og glæde mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar