mandag den 10. oktober 2016

Mine planer for efterårsferien

Hej Hunnies,

Så ramte vi mandag i uge 41, hvilket for alvor betyder efterår og snart også efterårsferie til mange. Selv skal jeg desværre ikke på efterårsferie, men derimod blive hjemme i DK og skrive projekt. Egentligt havde jeg talt med min mor om, at vi skulle en smuttur til udlandet, men pga. nyt job kan hun desværre ikke lige få fri. Så havde jeg talt med hhv. kæresten og min bedste veninde, men begge skal de arbejde i ferien. Øv! Jeg synes ellers godt, at jeg kunne trænge til at komme afsted!

Men så må jeg hygge herhjemme i DK i stedet. Jeg kan i stedet bare nyde tanken om ikke at skulle på Uni og at kunne sidde hjemme og hygge med varm te og projektskrivning, at have ekstra tid til træning og hygge. Og så tror jeg måske, at jeg i stedet vil forkæle mig selv lidt med:


  • En tur i wellness. Måske jeg kan overtale kæresten eller en veninde, tænker jeg.
  • En lækker behandling. Jeg tror måske, at det skal være at få ordnet vipper eller massage.. Eller måske begge dele.
  • Lidt god shopping! Jeg har godt nok lige haft fødselsdag, men der var en ting, jeg måtte bytte og jeg har stadig en mase, jeg ønskede mig og egentligt også mangler ret meget. Så det er jo en god anledning.
  • Hyggetid i køkkenet med spændende bageprojekter. Jeg overvejer bl.a. at kaste mig ud i at lave en opskrift på nogle hjemmelavede müsli- eller proteinbarer.
  • Ekstra aftaler med dejlige venner og veninder, som det er svært at finde tid til at ses med i hverdagen ellers. Jeg er allerede igang med at lave planer!
Hvad med jer? Hvad skal i lave efterårsferien?

Og er i interesseret i, at jeg måske laver et indlæg med mine fødselsdagsgaver? 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar