torsdag den 20. oktober 2016

Sick and tired - of being sick

Hejsa Smuklinger,

Desværre har sygdommen for alvor ramt mig og jeg har lagt syg herhjemme uden at komme uden for en dør hele dagen eller faktisk nærmere næsten 2 døgn - og jeg hader det! Jeg duer virkelig ikke til at ligge syg. Heldigvis så har jeg haft besøg af min dejlige studieveninde til lidt praktiske gøremål i forhold til vores projekt samt hygge. Hun havde endda medbragt en masse 'hyggeting', der skulle få mig til at få det bedre hurtigere. Derudover har jeg haft min skønne mor, bedste veninde og min kæreste i røret, som har ville ønske mig god bedring. Og en af mine dejlige veninder kom forbi igår, lavede mad til os, fandt en god film, lavede te og blev natten over for også at kunne forkæle mig med dejlig morgenmad i morges. Åh, hvor har jeg dog bare de dejligste mennesker omkring mig! Jeg føler mig så taknemlig!


Selvom jeg er skidt tilpas i dag, så håber jeg virkelig på, at morgendagen bliver så meget bedre. Jeg har nemlig en hel masse, jeg gerne vil og jeg giiiider virkelig ikke, at være herhjemme mere. Så er det jo også weekend i morgen og min kæreste kommer hjem - og jeg vil jo gerne hygge lidt med ham også og få lavet noget spændende, nu hvor jeg ikke har haft efterårsferie og virkelig sukker langt efter alle, der er på ferie, i sommerhus osv. Derfor tænker jeg lidt, at jeg vil forsøge at gå i seng om lidt, så jeg kan få indhentet noget af den søvn, jeg ikke fik så meget af i nat. Og så vil jeg rigtig gerne se, om ikke jeg kan forsøge mig lidt udenfor, for at se hvordan det går. Min plan er at cykle ud efter en pakke og hvis det nu går godt, så vil jeg tage ned og træne. Jeps, det er vilde planer ikke? Men hvis de to ting nu lykkes, så kan jeg jo forsøge mig med det lidt vildere ;)

Så jeg optimistisk - når man tænker på, at jeg pt. ikke engang kan holde varmen uden mit elektriske varmetæppe OG lammeskinds hjemmesko OG et stort uldtørklæde.. Jeps.. Vi må lige se, hvordan det går ;) 

Jeg håber, at jeres ve og vel er bedre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar