mandag den 17. oktober 2016

Træningstights: flatterende, squatproof og med 30% rabat

Hej Hunnies,


Hvis der er noget, der er super træls, når det kommer sig til en aktiv livsstil og træning, så er det, når det hele bare spiller, men at de 'praktiske' ting, så bare ikke gør det - og hindre en i en kunne yde 100%. Jeps, jeg taler om, når man opdager, at ens træningstights bliver gennemsigtige - at de ikke er såkaldt squatproof - da det ofte er ved øvelser som squats, at stoffet på ens tights bliver strukket og kan blive gennemsigtigt. Jed ved ikke med jer, men jeg er absolut ikke interesseret i, at dem bag mig skal kunne se, hvilket undertøj jeg har på. Utroligt nok så er det faktisk lidt af en jungle at finde tights, som slet ikke bliver gennemsigtige - og som samtidig ser godt ud. Jeg har fundet et par, som i her får min anbefaling på! De er 100% squatproof og ikke det mindste gennemsigtige i stoffet!

Jeg kan godt afsløre, at det jeg først faldt for ved disse tights var det super fede design, der jo bare er ret så flatterende med see through mesh-detaljerne og måden, at refleksen er formgivende for ben, lår og bagdel ;) Da de kom hjem med posten blev jeg positivt overrasket over det lækre materiale og efter at have prøvet dem til træning, kan jeg godt afsløre, at jeg intet mindre end elsker dem!


Tightsene hedder Sure Thing Core F/L Tight og er fundet på webshoppen Beactive.dk, der er autoriseret forhandler af mærket bag; Lorna Jane. Det er virkelig nogle smukke, feminine og ikke mindst super lækre sager, de forhandler og jeg er mildest talt forelsket. Det er virkelig kvalitet for pengene!

Disse kompressionstights er lavet i HI-TECH LJ Excel, hvilket er et lækkert åndbart materiale, der er hurtigttørrende og sørger for at holde dig kold og tør, mens du træner. Dette på trods for, at stoffet er ok tykt i det. Derudover søger kompressionen for at støtte din core, mens du træner, gennem core stabilitets teknologi. Tightsene har reflekser indkorporeret i designet, så de kan bruges såvel til indendørs som udendørs træning og stadig se super smarte og ikke praktisk-kedelige ud.


Den vejledende udsalgspris på disse tights er 600 kr., men hvis du benytter koden: Sus så får du hele 30% rabat! Og der er gratis fragt ved køb over 500 kr., levering inden for 2-3 dage samt fuld returret i op til 14 dage. Jeg kan godt afsløre, at det er et smukt design og en kvalitet, man hurtigt falder for. Jeg kommer nok også til at fortælle jer lidt om en super lækker top og en sportsbh, jeg også har derfra, som begge også er så super skønne!

Jeg har nu haft brugt tightsene nogle gange og har haft vasket dem i maskinen flere gange. Stoffet holder sig super flot og jeg har ikke oplevet, at de er krympet det mindste, at farven er falmet eller at refleksdetaljerne er medtaget. De er stadig lige så flotte og lækre, som da jeg modtog dem!

Mht. størrelsen så synes jeg, at de er meget tro i ft., hvad jeg normalt bruger. Jeg er en str. small i langt det meste tøj og også disse passer mig perfekt i en str. small. Derudover kan jeg fortælle, at en ret så lækker detalje er, at de jo er slimfit, men at de ikke har lynlås ved foden. I sådanne tilfælde plejer det at være rimelig besværligt at få tightsene af - det oplever jeg eks. meget med mine 2XU kompressionstights - men de har alligevel lidt plads ved anklen og kan nemt tages af, uden at man skal hive slide samt vende dem på vrangen (hvor har jeg set tåbelig ud mange gange i omklædningsrummet!).

Så kort og godt: En stor og varm anbefaling herfra til dig, der mangler nye, virkelig lækre træningstights hvad enten det er til cardio- eller styrketræning og som hverken vil gå på kompromis design, kvalitet eller praktisk anvendelighed.

Hvis det lyster, så kan man også følge BeActive på både Facebook og deres nye instagramprofil, hvor de løbende inspirerer med lækkert design og smukke nyheder - Jeg advarer; man forelsker sig hurtigt! Se bare de her billeder (nedenstående), som de postede igår og teasede med.. De tight måtte godt sidde på mine stænger - som i hver dag! Jeg har været inde og lure, og de er desværre ikke på deres webshop endnu, men jeg har i hvertfald tænkt mig at stay tuned og jævnligt lige tjekke op på deres udvalg af tights og så på deres Facebook og instagram. Be mine!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar