søndag den 2. oktober 2016

Weekend i familiens tegn og nok at se til

Hejsa allesammen,

Som i måske har bemærket, så har der været lidt stille de sidste par dage og lige så på min instagram - hvor der dog er kommet en lille smule op. Det er der en ganske særlig grund til. Jeg har nemlig besøgt familien her weekenden over og hvor har det været dejligt. Det er så mange uger siden, at jeg sidst så dem og jeg savnede dem virkelig. Så gensynsglæden var stor og tiden desværre alt for kort. Men jeg har virkelig nydt samværet og føler mig helt fornyet af energi!


Jeg har været lidt stresset over en masse ting, jeg har om ørene lige for tiden og som faktisk skulle have været gjort. Hængepartier og deadlines der har presset mig omkring ørene. Det har faktisk været ret slemt. Jeg har haft mareridt om natten, der tydeligt har handlet omkring stress - ikke at jeg har stress (i form af en diagnose), men jeg har været presset på det seneste. Det har jeg heldigvis lettet lidt på her i dag, hvor jeg har fået ordnet flere små opgaver, der har lagt og tynget alt for længe. Og i morgen skal jeg have skrevet i højeste gear. Jeg har nemlig en deadline på nogle afsnit til vores projekt på Uni, som skal ligge klar tirsdag. Jeg har lavet en masse litteratursøgning og har fundet gode pointer, så nu skal teksten 'bare' skrives. Det er en hel del, jeg skal have nået at skrive i morgen og jeg har også et dobbelthold i fitness samt en pakke, jeg skal have hentet inde i byen, en lejlighed der skal gøres ren sam nogle vigtige mails, der skal besvares. Men jeg er optimistisk og tænker, at jeg nok skal nå det. Eller.. der er faktisk ikke så meget at gøre; jeg Skal nå det.

Så nu vil jeg trække stikket ud for i dag og få en god nats søvn, inden morgendagen står for døren!

Sov godt allesammen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar