søndag den 27. november 2016

1. advent: Vind en SodaStream Source

Glædelig 1. advent allesammen!

Jeg håber, at i alle har haft en rigtig dejlig start på julen og måske i allerede har været igang med julens første traditioner? Jeg har i hvertfald været så heldig at kunne nyde dagen med familien og bl.a. har kunne overraske både min kæreste, min mor og min bror med hver en adventsgave i morges og vi har gået vores 1. adventstur i skoven for at samle gran, kogler mm. til juledekorationer. Det har været en virkelig hyggelig dag!

Og jeg har naturligvis ikke glemt jer, mine skønne læsere. I skal selvfølgelig også mærke, at julen er ved at sænke sig over bloggen og derfor skyder vi hermed gang i den første adventskonkurrence, som er en stor og lækker en af slagsen. I dagens anledning kan en heldig person nemlig vinde en super lækker SodaStream Source.



For at deltage skal du:
- Følge bloggen her 
- Fortælle om den værste gave, du nogensinde har fået til jul

Du kan også øge dine vinderchancer ved at deltage på instagram.

Der trækkes en vinder af konkurrencen, hvor deltagelse her på bloggen og på instagram vægtes ligeligt. Vinderen findes næste søndag, 2. advent, og kontaktes direkte. Husk derfor at angive din mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder.




Indlægget er udarbejdet i samarbejde med SodaStream, som har produceret den sjove film og sponsoreret en SodaStream Source til denne konkurrence. Holdningerne er helt mine egne.

24 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke om jeg kan sige en dårlig gave, fordi de har jo alle sammen være gode - men da jeg var lille var alle bløde pakker som tøj bare virkelig dårlige, da jeg bare ville have legetøj ;)
    Lækker giveaway!
    //Nicoline. <3
    Nicoline_praus@hotmail.dk

    SvarSlet
  2. Den værste julegave, var en meget dyr radio, som jeg fik af min X-mand. Den sagde ikke mig noget - men han var vild med den ;-).

    Glædelig advent

    Åse L (aaselejboelle@gmail.com)

    SvarSlet
  3. Jeg har en gang fået nogle strikkede trøjer af min farmor, som var vildt grimme. Tanken var jo sød, men hold da op, hvor røg de hurtigt langt bagud i mit skab :D

    SvarSlet
  4. Jeg husker ikke, at jeg ligefrem har fået en dårlig gave. Heldigvis!

    nannalykkekristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Tror heldigvis aldrig jeg har fået en dårlig gave :)
    amandaebh@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg har heldigvis aldrig fået en dårlig gave :)

    minela96@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg fik en badevægt af mine svigerforældre :-( Helt ærligt, en noget ufin gave at give i en måned hvor man stort set lever af brunkager og marcipan

    SvarSlet
  8. Jeg har fået en meget meget grim stofelefant engang.

    SvarSlet
  9. Jeg fik en forfærdelig sportstaske når jeg var 12 år. Det glemmer jeg aldrig. Havde ønsket noget helt andet og var slet ikke sporty overhoved...

    SvarSlet
  10. En meget hæslig lampe-agtig-ting.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Lækker præmie!
    Jeg faktisk ikke, at jeg kan komme i tanke om min værste gave - tror aldrig, jeg har været SÅ uheldig. :-)

    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg fik engang 2 deodoranter, som jeg ikke længere brugte. Der blev jeg skuffet! :P

    SvarSlet
  13. Jeg fik engang en Swarowski halskæde af min far. Jeg er overhovedet ikke til sådan noget. Den var virkelig ikke pæn. Min søster havde bildt ham ind at det var noget for mig.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  14. Den værste gave et sæt frækt undertøj af min mand, som var helt forkert i størrelsen og ikke kunne byttes. Nøj, hvor var det ikke heldigt.

    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  15. Jeg synes ikke at jeg har fået rigtig dårlige gaver, men da jeg var teenager kan jeg huske at det var super pinligt at få undertøj foran hele familien :P ;)

    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Kan ikke komme i tanke om nogle dårlige julegaver. Det er nok fortrængt 😂

    sommerstol(a)gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg kan ikke huske nogle dårlige gaver som sådan. Men altså, det er altid sjovest at få noget, som man ved er brugt tid på istedet for et eller andet, der bare skulle overstås.

    Hilsen Mie K
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg har vidst aldrig modtaget en gave, som var helt forfærdelig :)
    sfeldborg@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg har aldrig modtaget nogen gaver, som var helt vildt forfærdelige. Der skal ikke så meget til for at gøre mig glad. Ofte er det tanken, der tæller ved mig(:

    Heidi W.N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Jeg har længe ønsket mig en sodastream
    Vi havde en hjemme hos mine forældre og jeg synes at det er en fantastisk måde at spare på energien

    ryesund@gmail.com

    SvarSlet
  21. Fik en bog omkring forskellige sexbegreber af min kære veninde, jeg var 19 år og hadede at pakke den op foran min gamle farmor :D

    Stinebech86@gmail.com

    SvarSlet
  22. Det var den 10 meter lange gule forlængerledning, som var stort set den eneste gave, jeg fik det år, ikke just drømmegaven, for en enlig mor sidst i 30´erne....

    SvarSlet
  23. Min værste julegave var en stor suppeske ....jeg fik af min tidligere svigermor. Aldrig har keg set så stor en suppeske ..og aldrig haft sp svært ved at holde masken, for det var i hendes hjem og keg ville mægtig gerne se glad ud . Vi spiste aldrig suppe og kunne slet ikke lide suppe og den var så stor at jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge den til . Deltager også på Instagram , og følger dig her og Sidastream på FB osv.
    Mail april24@live.dk

    SvarSlet
  24. For et par år siden,fik jeg et lilla sjal med pompomer på af svigermor,det ligger stadig i bunden af skabet,så grimt :(
    Glædelig jul
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet