mandag den 21. november 2016

Black Week



Hej Hunnies,

Jeg håber, at i har haft en god start på ugen og har nydt mandagen. For mit vedkommende har den stået på projektskrivning og træning - så intet nyt under solen dér. Men derudover så får jeg gæster lige om lidt og derfor bliver det bare lige en hurtig indcheckning herfra.

Det er nok ikke gået manges næser forbi i år, at det på fredag et Black Friday, hvor der kommer massere af gode tilbud i butikkerne og webshopsene. I love it! I år har jeg tænkt mig at få klaret nogle af julegaverne og forhåbentligt spare lidt herpå, så gaverne kan blive ekstra store og gode i år. Jeg er igang med at få tænkt igennem, hvad de forskellige skal have, da det nok vil gøre det lidt lettere. Jeg overvejer nemlig at holde fri fra projektskrivning fredag eller måske bare noget af fredag - og så rykke min læsning og skrivning til lørdag - for at tage på udsalgsshopping. Men mon ikke der er voldsomt mange andre, der tænker det samme?

Derfor er det jo virkelig lækkert med de steder (desværre ganske få), der vælger at lave Black Week og køre med rabatter hele ugen op til Black Friday - og dvs. begynder i dag. Det gør bl.a. Cocopanda og jeg har lige luret hurtigt på nogle af de mange gode tilbud. Uha, nogle lækkerier! Desværre får jeg først tid i morgen til at kigge det ordentligt igennem og så kan det jo godt ske, at jeg kommer til at klikke lidt lækkerier hjem til mig selv også. Jeg har nemlig bl.a. kig på nogle nye spændende varianter fra Batistematte læbestifter fra NYX og Kylie Jenners smukke neglelakkollektion.

Derudover så kan i få fri fragt ved brug af koden: 11novxxq Den gælder én gang pr. person.

Hvad med jer? Er der noget, du skal shoppe på Black Friday, håber du på at finde noget bestemt og hvor skal du shoppe rabatter henne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar