søndag den 20. november 2016

Hvad er den værste julegave, du har fået?

Hej Skønlinger,

Jeg har ikke haft hverken blogget eller instagrammet de sidste to dage og det skyldes, at jeg i fredags slog min hånd. Det var noget så tilfældige og uheldigt, men heldigvis skete der ikke noget voldsomt. Den har bare haft brug for lidt ro. Og så har jeg heller ikke rigtig kunne hverken skrive på mobil eller computer. Men nu er den allerede meget bedre igen og derfor vil jeg lige tjekke ind for at sige alt er godt.

Om lidt vil jeg hoppe ud i stuen og under et tæppe i sofaen med en dejlig kop varm kakao og få lavet ønskeseddel med kæresten. Vi bliver rykket i fra flere sider og må derfor hellere få strikket lidt ønsker sammen. I den anledning tænkte jeg, at i godt kunne bruge et godt søndagsgrin. Sodastream har lavet den her virkelig morsomme video om den helt forkerte gave..



.. og i den anledning vil jeg gerne høre; Hvad er den værste julegave, du har fået?

Jeg kan selv godt komme i tanke om et par stykker, der har vagt ærgelse - trods det er tanken, der tæller. Sidste år fik jeg en striktrøje af min kæreste, der var 3 numre for stor. Den var virkelig frygtelig grim og bare rigtig øv. Jeg havde fundet på en masse forskellige, og hvis jeg selv skal sige det, ret så gode gaver til ham, så jeg blev nu lidt skuffet. Men jeg fik den byttet og til min store overraskelse, så havde den faktisk kostet ret meget. Pengene brugte jeg samme dag til at købe nogle lækre sager på januarudsalg, som jeg virkelig elsker og bruger meget - og så ser jeg dem som nogle, jeg har fået af ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar