onsdag den 23. november 2016

Hvad ønsker du dig?


Hej Smuklinger,

I dag var det meningen, at jeg ville dele min ønskeseddel til jul med jer. Men jeg er simpelthen bagud og har ikke fundet på så mange ønsker endnu. Så hvis i har nogle gode ideer så sig endelig til! Nåh, men den tænker jeg, at i så får en anden dag - når jeg lige har fået tænkt over gaveønsker. Men jeg har en anden spændende nyhed til jer idag. Jeg kan nemlig nu fortælle, at jeg er igang med at forberede nogle spændende advents konkurrencer til jer, mine kære læsere. Og jeg kan godt love jer for, at det er nogle lækre sager, i kan få mulighed for at vinde her op til jul. Jeg ville selv gerne have det hele!

Så stay tuned! Det skal nok blive super godt! Og jeg kan måske også allerede nu afsløre, at den første adventskonkurrence, som kommer op nu her på søndag, er en ret stor og virkelig lækker præmie. Vi har selv en af slagsen herhjemme og vi er flittige brugere af den begge to. Så kan i jo tænke lidt over, hvad det mon kan være ;)

Følg med her på bloggen og på instagram, @bysusdk - og så skal i nok få mere at se ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar